Monday, December 15, 2014

komplimendid kehakaalu kohta

Laupäeval koolis pärast ettekannet tagasi omale kohale minnes sain kahe kursaõe hämmastava pilgu osaliseks.. veidi hiljem suutsid nad ka välja öelda selle, et minu hommikused ärkamised on ikka kõvasti ära tasunud, sest ma olen ikka kenasti alla võtnud! Kummaline oli see, et seda öeldi pärast 11-päevast treeningpausi :D

Õnneks olen ma enda suhtes väga karm ning ei jäänud pärast sellist avaldust loorberitele puhkama, otse vastupidi: sain eelmise nädala lõpul kolm trenni kirja, milledest kaks olid jõusaalis. Esimesel päeval jõutõmbed (ma ei tea ikka veel kas see on õige eestikeelne nimetus?) ja jalatõsted käpuli bosul olles.

Ja siin on pilt, miks ma seda harjutust palavalt armastan: töötavad kõik näidatud lihased!





Teisel päeval erinevad kõhulihaseharjutused, vana hea plank ja jalatõsted matil. Ja mõlema treeningu lõpus muidugi ka 10 minutit "sääreväristajat".




Olksti, sõidan nüüd Viktori juurde spinnima. Mot on laes, sest pühapäeval, pärast esimest tõelist jõulusöömaorgiat, oli kaalul number 70,4, wohoooooo!

4 comments:

  1. Wow, väga tubli oled!
    Jätka samas vaimus! :)
    Mul igatahes motivatsioon tõusis pärast su postituse lugemist.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jehhhuuu, äge kui kellelegi minu jutust kasu kah! :D

      Delete
  2. Nii tubli!!
    Ega sul mingeid enne-pärast pilte pole? Mul veidi motti vaja, et ikka korralikult toituda ning mitte vahepeal midagi kapist näksata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui ma seda kava täpselt jälgisin, et tekkinud mul vahepealseid isusid, aga noh ma liialt laisk, et korralikult süüa ja näpuga järge ajada - seega jääb trenn! :D

      Proovin päeva jooksul mõne pildivõrdluse ka tekitada, endalgi põnev :D

      Delete