Sunday, December 28, 2014

jõulukokkuvõte

Võib enda üle uhke olla: sel nädalal sain kirja 5 treeningpäeva - pildilolevad + üks kiirkõnni trenn õues.

Pärast pühi sain hommikul täiesti üksi saalis oma uute kinnastega higistada, sest teadagi - kõik alustavad treeninguid ju jaanuaris :D No tegelt ka, veits imelik sellist pilti Virus näha:

 (sorri, pean uute kinnudega eputama :))
Pärast viimase pumpi külastust olen igapäevaselt kätekõverdusi teinud, kuidagi hästi hea on teha kui tunnen, et ka kõhulihased kaasa töötavad (ma pole ausõna varem seda täheldanud). Uue pumpi kavas on ka äge kõhulihaste harjutus, mida samuti igal treeningpäeval teinud olen, ehk hakkab varsti see lihasvalu ka kõhust kaduma :D

Kaal täna hommikul 71,4. Tõsi, kilojagu olen pühadega kosunud, aga see on ka normaalne, arvestades kui mitu siidrit ma selle nädala jooksul joonud ja mitu kooki söönud olen. Motivatsioon on ikka põhjas ja seda isegi siis kui 1. jaanuariks kaalunumber kuuega ei alga, YOLO! ;)


4 comments:

  1. Väga hästi! Küll see 6 sinna ette tiksub kohe-kohe.
    Võtan eeskuju ja hangin ise endale kuukaardi, sest vihjed sünnipäevaks ja jõuludeks ei kandnud vilja. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh innustamast, usun isegi sama! ;)

      Proovi alustada juba enne uut aastat, sest kui jaanuaris lähed ja näed, et saalis umbselt rahvast täis, võib mott ära kaduda.. :P

      Delete
  2. üüüüü, tubli pliks.:) ja mul samasugused kindad :) nii ilusad on jah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ma mingi Su insta pildi juures vaatasin ka, et kas samad :D
      ja aitäh! :)

      Delete