Tuesday, December 23, 2014

6:40 algav bodypump

Eelmises postituses mainitud spinn+pump andis nii palju julgust, et pärast esmaspäeva õhtust spinni otsustasin teisipäeval kell 6:40 algavasse pumpi end kohale vedada. Algaja jaoks 45-minutine trenn peaks tehtav olema.
Spinniõhtul vana kolleegi jõusaalis kohates ütles ta, et hommikune pump on killer. Mina ikka lohutasin end valjuhäälselt, et ma ju vanasti käisingi vaid hommikuti jõusaalis.. aga tema point oli hea: jõusaalis saad uimata, keegi ei sunni kiirustama, pumpis seda luksust pole. Ka mitte hommikupimeduses.




Tal oli õigus, päris harjumatu oli nii intensiivse treeninguga päeva alustada, teisest küljest mõnus ka. Lisaks hindasin end üle ja kangi õhku visates (ma ei tea neid termineid, see oli mu elu kolmas pump) tundsin, et 10 kg on suts liiga palju. Ja käärkükkide jaoks on mu jalad liiga töntsud, et raskused kätte võtta ning kätekõverdusi ei jõudnud kõiki kaasa teha kuid üldiselt jäin enda esitusega rahule. :)

Õnneks on myfitid suletud vaid 25. detsembril kui ma niikuinii Viljandis jõululauas istun kuid teistel päevadel peaks end siiski trenni vedama, sest söögiga ei saa ju tagasi hoida! :D

Häid jõule, trennisõbrad!


PS! Pärast eelmise postituse avaldamist läksin poodi uusi motivatsioonipükse ostma, siin nad on:
 (ärge saapaid vaadake, need ei mätši :D)


4 comments:

  1. Nii ilusad püksid.
    Pean vist endale ka ilusad trenniriided soetama. Eelkõige oleks vaja head ja tugevat spordirinnakat. Ega sa ei oska soovitada, kust saaks?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul D-korv ja alati hädas olnud, aga leidsin nii HM-ist kui ka Nike outletist Tondilt rinnakad. Viimases maksis vähem ja oli kvalieetsem ka, mõistagi, aga seal peab peale passima. HMi omad kuluvad pikapeale ära :)
      Püksid leidsin endalegi üllatuslikult Newyorkerist- Ma täiega seda usku, et trenniriided peavad ilusad olema, samuti treenimise koht, et sa kohe tahad need selga panna ja ilusasse kohta heas mõttes eputama (loe: end hästi tundma) minna :D

      Delete
    2. Ma ka oma Dga jännis :D.
      Nüüd ja igas teises poes juba kenasid trennikaid. Ma uuel aastal lähen otsin endale ka midagi uut ja ilusat :)

      Delete
    3. Jaa, tee seda, siis jälle rohkem motti enda liigutamiseks! :)

      Delete