Monday, November 10, 2014

Viktori fenomen!?

Kel tutvusringis vähemalt üks Myfitis käija, teab tõenäoliselt, kes on Viktor. Koguaeg pläkutatakse, et Viktor seda ja Viktor toda. Mul tekkis trots, et mida fffi teda koguaeg haibitakse, kui lahe saab siis üks inimene olla!? Igasugu Sõrmuste isandate ja Borati filmidega on ka hull kiidulaul alati kaasas käinud, mistõttu tekkis mul torts ja ma pole neid filme siiani näinud.. Viktorit kavatsesin sarnaselt elu lõpuni ignoda.. Eilne päev muutis aga kõik!

Virus on tunduvalt mugavam käia kui kottpimedal ajal mööda Lasnamäe tühermaid Lasna Myfitti ronida, mistõttu proovisin oma eelarvamused maha suruda ja Viktori spinni minna.

Sooja tegime ise, kui Viktor jõudis, keeras ta tümpsu valjuks, mikrofoni ei võtnud, mispärast ta röökima ja vilistama pidi kui tähelepanu soovis saada. Seda viimast tahtis ta ikka väga tihti, põhimõtteliselt kostus tümpsu vahele vaid üks pidev vilin. Hästi harjumatu. Esimeste minutitega oli ta mu niii ära hirmutanud, et ma ei julgenud küll midagi vähem teha kui tema nõudis, samas oli hing paelaga kaelas. Mul oli reaalselt tunne nagu oleksin sõjaväes või vangilaagris. :D

Kui ma oma trenni haripunkti - 25. minuti ära kannatasin, mõistsin, et ma jään ellu! Fakt on see, et spinnis higistan alati nagu loom, aga vot trennipükse pole nii märjaks vist kunagi saanud kui eilse 45-minutilise spinnitrenniga.

Pärast trenni küsis Viki-jumaldajast sõbranna, kas neljapäeval Viktori spinnis näeme jälle vä..  "vist küll" pidin tõdema.. (A)


----

Ma tean jah, et raske mõista, kerge hukka mõista, aga miks on just slaavi päritolu inimesed need, kes näiteks teksadega, mis kaunistatud (ilmselt) Swarovski kristallidega, bodypumpist tulevad, teevad pool tunnikest veel kardioseadmetel higist trenni, pärast seda vahetavad riided ja lähevad rõõmsalt koju? Just laupäeva õhtul nägin sellist vaatepilti, ei mingit pesu pärast treeninguid, kivikestega teksad jalast ära, seelik selga, kerge krohvikohendus ja minek. Just sellist vaatepilti ma laupäeval trennis nägin..
Kui ma midagi inimeste juures vihkan, siis on see nende räpakus. Naisterahvas veel, maeiteano.

2 comments:

  1. :D :D Ma ei tunne kedagi, kes MyFitis käiks ja Viktorist räägiks, aga sain naerda küll :D

    Ei tea, mis teema on, et just spinnitreenerite vastu selline suur armastus tekib? Minu lemmiktreener on samuti üks spinnitreener (Meeme, võib-olla olen juba teda jumaldanud kuskil avalikult, ei mäleta). Ta ei vilista ja karju, aga ta on hullult lahe ja tema valitud muss on parim. MyFitis teda vist paraku ei kohta, pidavat andma Articus trenne. Ja GoldenClubis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Käisin mõni aeg üsna palju pilateses, aga see jäi ka lõpuks soiku, sest mulle meeldisid higistama ajavad trennid rohkem. No on tunne nagu siis saaks kiiremini saledamaks :D Ju selles spinni jumaldamise saladus seisnebki.

      Delete