Saturday, November 29, 2014

rahulolu

Seitsekümmend koma kolm, seitsekümmend koma kolm! See on see uskumatu number, mis mulle eile kaalult otsa vaatas, plätude ja rätikuga, pärast poole liitri vee tarbimist trennis. Miks ma end nende asjadega koos kaalun? sest olen seda alati teinud ja nii näen muutust kõige paremini. Selle aasta sees pandud eesmärgini jõudmiseks pean kaotama veel 300 grammi, ehk ühe rätiku jagu. Kui raske see olla saab? :)

Ühe spinnitrenni jätsin neljapäeval ära, sest igas valdkonnas hakkas kuskilt sitta ligi tikkuma ja õhtuks olin nii kurnatud, et tahtsin vaid kodus lamada ja kurb olla. Pingelised ajad ajavad tavaliselt just rohkem treeningsaali, seal saab mõtted kõigest muust eemale ja pärast-trenni-tunne on teadagi pariiim. Ehk siis ajal kui kõik muu allamäge läheb, arenen treeningutel kõige jõudsamalt ja see aitab pinnal püsida :)



Sel nädalal olen kirja saanud juba neli trenni ja kui hästi läheb, tuleb täna lisa :)

Järgmiste kordadeni!




2 comments:

  1. Nii tubli! Palju oled alla võtnud juba?
    Vaatasin su Instagrami. Minu arust sa näed väga hea välja ja ei peaks mõtlemagi allavõtmisele :D Ilmselt sul sama teema, mis mul. Et ise pole rahul ja teised mõtlevad, et miks ma trenni teen, et ei pea midagi alla võtma.
    Ja vessari isu tuli ka peale nüüd :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :) Mõnesaja grammi pärast on sel aastal 10kg kaotatud :)
      Ma olen ise juba ammu rahul ja käin trennis pigem hea tunde mitte enam niivõrd kaalu kaotamise pärast. See 6-ga algav kaal oli minu jaoks nii-nii kauge unistus ja nüüd kui see praktiliselt käes, sellele enam ei mõtle.. kuid treenin edasi, sest arrrrmastan kummikomme, šokolaadi, jäätist ja muud rämpsu ning kaalus juurde võtta ei tahaks nagu :D
      PS! Ma vessardan iga päev :/ :D

      Delete