Thursday, November 20, 2014

päike = hea tuju

Too hommik sai uni minust võitu ja 6:40 algavasse pumpi ma ei jõudnudki, proovin uuesti tuleval teisipäeval. 

Vitamiinikuur on ka juba mõned päevad kestnud ja meeletu väsimus hakkab taanduma. Või noh täna hommikul ei olnud mingi probleem enne 5:45 äratavat äratuskella ärgata ja end trenni vedada. Üks sõbranna tuli ka (proovitrenni) katsetama, kas suudab nii vara ärgata ja spordiga sõbraks saada või mitte. Mina loodan parimat, koos ikka kergem, see tähendab, et ei saa hommikul viilida kui deit teisega kokku lepitud :D


Viimasel kahel päeval on nii ilus päikeseline ilm meil siin Tallinnas olnud, et olen hommikust saati lõunat oodanud, et saaks oma 4-kilomeetrise tempoka kõnni (poodi) tehtud. Tänaseks sellega ühel pool, aga tahaks veel õue. Mulle ilgelt meeldivad selliseid kuivad aga karged päikesepaistelised ilmad! =)

Täna on üldse kuidagi hässsti hea päev, lisaks kõigele saab kaks trenni ka kirja.. see tähendab, et ootan juba õhtust spinni. ajjeee!


Kaal täna hommikul pärast poole liitri vee joomist 70,9, ehk siis ilma joogita 70,4? :D Omgomg, ma olen nii põnevil!

2 comments:

  1. Nii supper ikka, et sul kaal langeb ka ainult trenni tehes. Mõtlen ise ka, et vaevalt ma viitsiks kogu aeg jälgida, mida tasub suhu panna ja mida mitte. See tekitab sellist stressi.
    Mis vitamiine võtad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liitusin minagi omal ajal kaalustalla.ee programmiga, aga ma söön nii väheseid (ja mittekasulikke) asju, et isegi mul on selle järgi raske toituda. Ja lõpuks sain aru, et kui iseloomu pole, siis ei motiveeri ka see kava ostmine mõhkugi :D Olgem ausad, järgmised 50a ma niikuinii näpuga kava järgides elada ei suuda/taha/viitsi, seega jääb trenn.
      Uus lemmik on mul intervall-spinning, kenasti saab higi lahti ja kui higistan, on ikka tunne, et pekk räigelt põleb :D vastupidiselt jõu(saali)treeningule, aga lõppkokkuvõttes üritan neid võrdselt teha.

      Söön C-, D-vitamiini ning omega-3 :)

      Delete