Thursday, November 13, 2014

laiskvorst in da house

Ütlen ausalt ära, et sel nädalal olen laisk olnud. Neli hommikut järjest olen plaaninud enne tööd trenni minna, aga uni on niiniii magus, et panen äratuskella kinni ja magan veel pool tundi edasi ning loodan, et ehk homme on parem päev. Ehk jõuan päriselt homme enne kooli (see algab hiljem kui töö :)) trenni, will see! :D

Täna õhtul ootab mind ees Viktori 45-minutiline spinn, mina olen igaljuhul vangilaagri higistamiseks megavalmis! Sest no täna avastasin, et lisaks sellele, et kõik mu viimasel aastal ostetud pikad püksid on mu jalas kui kottpüksid, on hakanud ka aluspüksid suureks jääma :D Ausalt noo, nii naljakas kui see ka pole :D


Leidsin puhtjuhuslikult Buduaarist video, mis näitab lihtsate näidetega ära, kui palju miskis toiduaines kaloreid on ehk mida sööma peaks, et päeva kaloraaž täis saada. Näidetes ka muuhulgas cocad ja burgerid sees :D
http://buduaar.ee/Article/article/kas-sina-tead-kuidas-2000-kalorit-tegelikult-valja-naeb-uuri-jarele

No comments:

Post a Comment