Monday, November 17, 2014

kohupiimasaiadest

Mul olid eile õhtul juba trenniriided selga aetud kui otsustasin, et ma ikkagi ei viitsi. Olin ju pärast kooli omale mitu ahjus tehtud rohke suhkruga kohupiimasaia sisse ajanud, lisaks šokolaadi, kummikomme ja ühe Stockmanni suure rummipalli ka, milleks see trenn enam :D Sama tunne oli ka täna hommikul kui telefon kell 5:45 tuututama hakkas, "õnneks" panin äratuskella kinni (iphone'il saab snooze ka kuskilt määrata või?), aga tööle hiljaks ei jäänud!

Homme kavatsen hiljaks jääda, sest ma plaanin hommikul 6:40 algavasse Bodypumpi minna ja täna õhtul kindlasti ka spinnima. Ja ma olengi muutunud selleks taunitud nädalavahetuse patustajaks, kes vabadel päevadel pugib end elevandiks ja siis esmaspäeval agarasti trenni läheb.

Viimasel ajal on üldse hästi raske end õue vedada, koguaeg on uni ja külm ja pime ja paha. Nii me nädalavahetusel kõigil kolmel päeval juba kella 21 ajal magama läksimegi, aga hommikul olime ikka väsinud.
Hakkasin nüüdsest esimest korda elus D-vitamiini sisse sööma ja kalaõli võiks ka uuesti sööma hakata, ehk saab kuidagi sellest unisusest võitu ja järje peale tagasi - minu esimene sess hakkab ka lähenema, whopiduu!



Eelmisel nädalal kõndisin võrreldes tavapärase sügisese ajaga üsna vähe ja trenni jõudsin ka vaid kolmel korral, ise ei ole üldse rahul, aga kirjutangi sellepärast kõik üles, et ma tulevikus (ja teie kohe) näeks, et ma ei olegi superinimene ja suudan laiselda ning jälle mingi kaalu juurde pidama jääda.
Kaal endiselt 71,2, kuigi vahepeal läks ludinal allapoole, on nüüd pärast saiu ilmselt taas tõusuteel. Kuradi ema, kes neid kohupiimasaiu mulle meelde tuletas. Miks on maailmas nii palju häid ent kehale mittevajalikke asju?



Aga nüüd mentaalne ettevalmistus Viktori vilekooriks :)

Panin teile ka googlist leitud saiapildi vaatamiseks, kasvatage iseloomu! :D

4 comments:

  1. See sügisene sombune ilm teebki olemise laisaks. Tuleks lumi maha, läheks vähe valgemaks ka.
    Aga need kohupiimasaiad.. mu ilanäärmed teevad hullu tööd. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ootan ka nii lund, just sellepärast, et siis veidigi valgem õues.
      Ära neid saiu jumala eest proovi, enne rahu ei saa, kui otsas :/

      Delete
  2. Miks sa koju saia ostad üldse, hulluke? :P Saia ei tohi üldse ostagi. Ainult teraleib või Trimm!

    Mina ostsin ükskord C-vitamiini purgi, nüüd katsun nii tihti neid võtta kui võimalik, sageli pole ju meeles. Loodan ka, et annab mingil määral energiat.

    Aga snuusimine on minu föönil täitsa olemas. Kui äratuse saab kinni panna libistades, siis vajutusega snuusib. Ma pole seda ise proovinud, aga telefon sellise juhendi kuvab. Ma pakun, et sul sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma polnud ausõna üle aasta aja koju saia ostnud, aga ühel päeval helistas ema ja rääkis neist saiadest, meenus lapsepõlv ja läksin kohe poodi SAIA järele. Kuna mu mees ei salli seda kui me toitu ära viskame, pidin järgmisel päeval kogu allesjäänud saia omale sisse keerama. Mul vahel juhtub nii, et ei suuda end kontrollida :(

      Mul tööjuures laual need veneaegsed püssikuuli sarnased kollased c-vitamiinipallid, siis koguaeg silma all ja ei lähe meelest süüa :D
      seevastu omega-3 ja d-vitamiini (need kodus) unustasin juba eile, teisel kuuri päeval, võtmast :D

      Tänks snuuzi-õpetuse eest, ehk ma ei pea seda kunagi elus proovima, sest ma ärkan ju KOHE esimese tirina peale (A)

      Delete