Monday, November 24, 2014

..ja see juhtuski!

Spinnitrenni jõuan alati 35-40 minutit enne trenni algust, mil broneerin omale sobiliku ratta ja teen ülejäänud aja jõusaalis sooja. Alati on enne minu saali saabumist üks ratas alati täpselt samal asukohal broneeritud.. ja selle ratta otsas on kuuldavasti terve saali mugavaim sadul. Kättesaamatud asjad tunduvad nii ahvatlevad, mistõttu mõtlesin korra, et see tädi võiks haigeks jääda või midagi, sest ma tahaks ise seda sadulat proovida :D Muidu on ikka nii, et esmaspäevase ja neljapäevase trenni vahele jääb natuke liiga vähe aega ja neljapäeval on ikka veel veidi valus sadula otsas hõõrutada.

Eile omale taaskord enne trenni ratast bronnima minnes oli see kättesaamatu sadul vaba. Te ei kujuta ette kui rõõmus ma olin! Kirjutasin kohe feissbuukis sõbrannale, et wohohohooo, arvaku ära, kes täna supersadula sai :D Sama ütlesin ka veidi hiljem reaalselt trenni jõudnud Sandrale, sest just tema mind valgustaski, et see on saali parim sadul. Üks ja ainus. Minu tagumiku all! Sandra muidugi küsis, et kas tulin juba lõunast siia, et seda saada :D

Tõtt-öelda polnud see nii pehme ja hea nagu lootsin, aga sai proovitud vähemalt ja selline success!-tunne oli ikkagi :D


Nädalavahetusel käisime Stockholmis shoppamas ja sõime kaks päeva rämpsu ja muidugi ostsin koju kummikomme ka kaasa, well done, Mann! :D Uusi trenniriideid, mille järgi sinna läksin, muidugi ei saanud, küll aga sain teisi (number väiksemaid) kaltse, me so happy!

Rohkem midagi uut polegi. Käin ikka E ja N spinnimas, mõnel teisel hommikul ka jõusaalis müramas, kaal endine, meel rõõmus :)

No comments:

Post a Comment