Friday, October 10, 2014

võit on taaskord minu õuel!

Mõned on küsinud, et mis värk on, postitusi ei tule siin ega ka teises blogis. Vastuseks on eraelu keerukus, kool võtab oma aja ja see, et kaks nädalat pole ma trenni mõttes lillegi liigutanud. 

Võitsin omale FB mänguga Sportlandist uued ketsid, millel eile järel käisin. Arvasin, et mulle öeldakse ette missugused saan ent kuuldes, et ma võin poest  valida ükskõik mida välja arvatud talvesaapaid, siis võtsin need kiilkontsaga ketsid, mida ennist juba netis ilase pilguga vaadanud olin:

 Hind oli neil küll päris krõbe, ma poleks ealeski omale nii kalleid ketse ostnud, aga tasuta asjad on parimad ju! Ja nooo värvid mätšivad nii hästi, ma ju roosa-lilla fänn :)

Sain ka Myfitnessi lepinguga ühele poole, teised myfitikad võiksid nüüd oma lemmiktreenereid kiita ning soovitada missugused trennid seal ägedaimad on ;)

4 comments:

  1. Vedas! Sul ikka on seda lotoõnne! Millises Fitis sa treenima hakkad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täna käisin alustuseks Virus. Aga ilmselt jääb ka Solaris vahel teele. Mõtlesin tegelikult eile juba Sinult küsida, millises Sa käid? :)

      Delete
    2. Sa tegelt juba ükskord küsisid juba ja ma vastasin ka, et Kristiines ;)

      Delete
    3. No siis on selge, miks ma arvasin (!), et Sa Krissus käid xD
      Mingi kalamälualgeke ikka mul peas olemas.

      Delete