Tuesday, October 21, 2014

vibratsiooniseade

Teisipäeva õhtul treeningsaali pressides kasutasin lisaks tavapärastele trenažööridele kahte uut masinat, esimene neist oli nagu stepper ent astudes vajuvad jalad veidi küljele. Pärast paari minutit sellel tammudes, tundsin juba, kuidas pepulihastele asi mõjub :)

Veel avastasin jõusaali nurgast viagym seadme. Vaau, ma olen sellest mõned aastad tagasi palju kuulnud, selle kasutamine maksis toona kõikjal üsna palju  ning proovimata see jäigi ent ent.. MYF-s on see t-a-s-u-t-a!




Kavatsen nüüdsest igasse trenni lõppu paigutada mõned minutid lõdvestavat vibroplaati, et näha, kas tuleb ka tulemusi. Räägitakse, et 10 minutit sel seistes võrdub see 2 tunni jooksmisega! Meeldib see, et pidavat see lisaks tsellukat ja stressi vähendama ning vereringet parandama. Viimastel öödel sureb üks mu käsi nii ära, et saan vaid kõhuli magada. See tunne on päris friiki kui ärkad öösel üles ja kätt ei tunne. Raputad, raputad veel ja veel, kuniks veri kätte jõuab kuid siis on suurest vehklemisest uni kadunud. Ja nii mitu ööd järjest.
Ehk aitab see imemasin selle puhulgi :)


Edit:
Kolmapäeva hommikul vedasin end taas trenni (kaks trenni viimase 12 h jooksul :D ) ja võbisesin plate-i peal lausa 5 minutit järjest. Naljalt rohkem ei kannata ka :D


Kaal kilo võrra tõusnud, aga pole ka ime - kringlliiiiddd!  71,8 kg

4 comments:

  1. Oh kui põnev see masina värgendus! Hoia siis kursis, mida head teeb :)

    Käe suremise probleem oli mul ka kevadel, aga pärast massaažikuuri kadus probleem jäljetult. Nii et kui viaGym ei aita, siis sea sammud massaaži.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see suitsetamisest ole, aga seda ei suuda ju ka maha jätta (A)

      Delete
  2. Mul on hea meel su üle. Tegid 12h jooksul kaks trenni ja sind vist väga ei morjenda ka praegu see, et kaal veidi tõusnud on. Väga tubli oled :)
    Pean su endale eeskujuks võtma ja taas end liigutama.

    Kirjutasin uue postituse ka nüüd :D Ma nüüd üritan uuesti trennitada ja enda tegemistest teada anda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, mul jäi 4 päeva trennist eemalolemist liiga pikaks ajaks, treenin nüüd järgi :DDDD
      ..ja no tänane päev tõestab JÄLLE kui hea tunne on terveks päevaks tagatud kui olen hommikul pahad mõtted endast välja higistanud! :)

      Delete