Saturday, October 25, 2014

laupäevane trenn ja minu ideaalkaalu pilt

Esialgu plaanisin ka täna spinnima minna, ent tagumik andis eelmisest väntamisest veidi veel tunda. Seega soojenduseks kiirkõndisin 30 minutit ja treenisin jalgu 15-kilose kangiga - jõutõsted, kükid, jalatõsted ja -sirutused ebastabiilsel bosul, minutised plankimised ning lõpuks 10 minutit vibraplaadil lõdvestust - ja kokku saigi 90 minutit trenni samal ajal kui teised ilmselt juba peole sättisid :) Ise olen küll jubeuhke!

See oli tõsiselt trenni kõige raskem osa:
seista platel tervelt 10 minutit järjest!


Samas päeval ei suutnud ma külas käies värskelt valminud kaneelirullidele ära öelda.. viimasel ajal on üldse isudega karmid lood.

___________________

Erikorgu lehel saab konto luues tasuta näha end ideaalkaalus, tegin ära ja pilt üsna tõene:
Motti tuleb aina juurde! :)

4 comments:

  1. modelmydiet.com lehel saab sisselogimise ja kontota ka mängida :) vahva asi

    ReplyDelete
  2. Oh, ma käisin ka Heleni soovitud lehel vaatamas ja kaaludes 53kg, pole sealt allapoole mõtet isegi enam punnitada, visuaalselt ei muutu midagi :D Nii et hekseldan rõõmuga magusaid kooke ja muud head-paremat edasi, trenn aitab hoida seda, mis juba saavutatud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehee, 53 on küll väga hea kaal ju :)

      Ma käisin ka seal proovimas, ainult, et märkides goali pea 10 kg raskemaks, oli pilt sama :D

      Delete
  3. ju siis ei lasta tervislikust kaalust allapoole panna :) Mõistlik! Tahaks ka kunagi seda 59.99 kasvõi ära näha :) Ja siis mõtleks edasi. Tegelikult alates 65 kg piirist hakkasingi kilohaaval võtma, sest võrreldes 85+ kg, on see väga kaunis kaal.

    ReplyDelete