Thursday, October 30, 2014

first time in my life - kaks trenni päevas!

Sel nädalal olen kahel hommikul enne tööd jõusaalis mütanud. Võrreldes nädala algusega, olin täna, neljapäeva, hommikul jõusaalis uhkes üksilduses. Ma räägin, need nädalavahetuse patustajad! :D

Täna tegin elu esimese kahe trenniga päeva (kõndimine ei lähe arvesse!) ehk siis pärast tööd käisin teist korda spinni-trennis. Ma valetaksin kui ütleksin, et oli kergem kui esimest korda käies :D Täpselt see 25. minut oli ka täna see koht, kus higi lihtsalt tilkus ratta peale, pilk oli maha suunatud või silmad üldsegi kinni, väntad ja tunned nagu süda hüppaks kohe seest välja, kuuled, et 1,5 minutit veel jäänud. Saame käskluse koormust juurde keerata, "ah minge perse!" jõuan mõelda ja sõtkun ja sõtkun ja sõtkun.. Treener küsib, kuidas on, keegi ei vasta. Treener ütleb, et on ju neljapäev, miks niii mornid näod!? Ei tule ka siit vastust.
Lõdvestus, higipühkimise paus. Ka seekord kahetsesin, et oma rätiku koju unustanud olin, sest no higi jooksis läbi kulmu, mis ilmselgelt ei täida tänapäeval seda funktsiooni, milleks ta algselt loodud oli, otse silma, koguaeg ei jõua ju käega pühkida!

 Nüüd, kodus istudes ja lõunasööki süües on enesetunne üliiiiim!

Mis seda vibra-seadet puudutab, siis ühel korral olen soovituslikud 10 minutit sel vastu pidanud. Täna läks juba pärast neljandat minutit süda pahaks, tundub, et see päris õige asi pole vist. Aga, aga vereringehäireid pole küll enam olnud, äkki ikka on tolku!?


Kaal taas viimaste aastate madalaim - 70,8kg. Superrahul!

No comments:

Post a Comment