Sunday, October 12, 2014

esimesed trennid uues klubis

Tänaseks olen kaks korda Viru Myfitnessis treenimas käinud ja muljed on head. Esiti pani mind imestama see, kui palju rahvast laupäeva hommikul kella 9 ajal treenimas oli, Audentesesse ei viitsinud nii vara üldjuhul end keegi vedada.


Väga siiski kiita ei julge, sest tööpäeviti ma sinna jõudnud pole, äkki on siis tõesti saal inimestest megaumbes ning duširuumid mustemad kui nädalavahetusel (siis olid ikka piinlikult puhtad!)

Kummaline on see, et (Viru) Myfitis käivadki reaalselt sellised pifid, kes lendavad luksusautoga platsi, lehvitavad käes uusimat iPhone'i, teevad selfisi ning treeningrinnahoidja peale unustavad särgi panna. Imelik aga no kui ma veel parema keha saan, meibi hakkan ka nii eputama!? :D Never say never!


Mõlemal trennikorral treenisin erinevatel korrustel, et siis, teate küll, kardiomasina peal end liigutades patrullida, mis seadmed ümberringi on, et järgmisel korral bossilt letti lennata ning kohe õige trenažööri juurde :D Ma ei saa ju ometi nagu võõrkeha sinna imbuda ning siis kukalt kratsides uurida, mida mingi trenaga teha saab :P


Kaal 70,9 kg, megamegamega! Üheksasada grammi tarvis veel sel aastal alla võtta :)

11 comments:

  1. Replies
    1. Olen suutnud selle aastaga 9 kilo maha raputada, tunne on võimas ja veelgi võimsam kui teised ikka ja jälle innustavad! Aitäh Sulle, armas Helen! :)

      Delete
    2. Mul endal isegi suurem kaalukadu (ikka trenn ja toitumne, muidu ei saa), seega tean, kui võimas tunne see on! Lihtsalt hõljuks või lendaks lausa!

      Delete
  2. Ma käisin pühapäeval Solarises... pisike klubi aga pühapäevalsel treeningus 16:30 oli väga vähe inimesi ja jõusaalis polnud ka kedagi.
    Mina olen hetkel väga rahul MYF valikuga. Virusse veel trenni pole jõudnud :D aga jutt jummala õige ... aasta tagasi oli sama seis.. lisaks sellele nägin nende trenn selline välja, et olid hõivanud mõne cardio masina ja jutustasid pigem omavahel kui tegid trenni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solarises liitusin, aga trenni jõudnud pole, aga väga hea info!
      Hahahaa, eks nad pikutavad jah seal trenade otsas :D elustiili värk see spordiklubis olesklemine :D

      Delete
  3. Kuidas sa toitud? Kas üritad tervislikult või nii nagu ise tahad vms? Ma ei tea, kas ma olen kahe silma vahele jätnud või sa ei olegi oma toitumisest eriti kirjutanud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just lõpetasin Catjese kommipaki hävitamisega.. agaa ma tellisin omale küll kaalustalla.ee kava, aga pigem retseptide pärast, et ehk leian midagi head :D Seal neid 70+. Mul on kavasid väga raske jälgida, sest ma ei söö mitte midagi, mis tuleb merest, ma ei söö praktiliselt mitte ühtegi juur-, köögi- ega puuvilja, ma ei söö suppe, seeni jnejnejnejne. Kaua ma söön banaani-mandli-kohupiima smuutit või keefiri-karjala piruka lõunaid!? (need olid valikud seal kavas) :D
      Täna sõin näiteks hommikuks kaks singi-juustu võileiba (saia), lõunaks kaks sotšnikut ja Säästu vahvlitopsi :D :D :D hilislõunaks sõin 200 gr ühepajatoitu (kaalikaid ja porgandeid mitte), õhtuks ahjus küpsetatud kartuleid ja poolfabrikaat lihapalle. Ja noo šokolaaditahvel mahub ikka ka igasse minu päeva.
      Eks ma üritan ikka tervislikumalt süüa kui vanasti, krõpse enam ei söö, friikaid ka mitte, saia olen ka üldiselt ellimineerinud, redbulliga olen ka hüvasti jätnud, proovin ikka hommikuti endale putru keeta ja sunnin end vähemalt pool liitrit päevas vett jooma (trennivabal päeval on see VÄGA raske!). Alkoholi ei ole alates 1. septembrist tilkagi joonud. Muidu ikka nv-l paar siidrit jõin, eks see mängib ka rolli.

      Mul oli mingi aeg halb lugeda teiste edusammudest, sest mina tammusin paigal ja teistel läks nii hästi! Mis ma valesti tegin? Mida tervislikumalt ma sõin ja rohkem trenni tegin, seda rohkem kaal seisis või hoopiski tõusis.. ühel hetkel mõtlesin, et suva, kurat ma elan ju vaid korra ja ei viitsi terve elu kaloreid lugeda ja kaalu pärast stressata, mul ju peika ka olemas, kes mu pontšikuna leidis ja minuga siiani koos on :D Usu või mitte, pärast oma mõttemaailma korrastamist hakkas kaal langema. Ja mis saab ühel naisel selle vastu olla!? :D Kuigi ma olen alati endale ja ka teistele meenutanud, et kaal on vaid number, ümbermõõdud muutuvad kiiremini ja motiveerivad rohkem ;)
      Eile avastasin ka esimest korda omal põlvest nõks ülevalpool jalalihased, nähtavad!, vaaauuu kui hea motivaator see oli!

      Delete
    2. Mul oli/on täpselt sama jama. Nii kui ma hakkasin tervislikult toituma, mul jäi kaal seisma.Siis kui sõin lampi ja tegin trenni, läks kaal alla. Nüüd otsustasin taas, et söön nii nagu tahan, aga teen lihtsalt trenni juurde.
      Niiet, me vist sinuga selles suhtes samas paadis :D

      Delete
  4. Ma ei käiks siis ka rinnahoidjate väel trennis ringi kui mul oleks isegi mega ilus kõht :D Minu arvates on see totter, sest need on rinnahoidjad :) Ja Virust on mul mulje, et seal käivadki ainult tibid kes vahivad teisi imelikult :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kunagi ei tea, raske mõista, kerge hukka mõista :D

      Täna hommikul olid Virus tavalised inimesed, eks beib ei viitsi iga hommik nii vara ka ärgata :D

      Delete