Thursday, October 23, 2014

elu esimene spinning!

Mõni lugeja on kindlasti märganud, et spinningusse minekuks olen juba üsna mitu aega hoogu võtnud. Ei tahtnud minna trenni siis kui seal on 20 kogemustega vuristajat ja ma siis suren ratta otsas. Otsustasin Lasna MYF-sse minna, seal mõnusalt lahe (loe: vähe inimesi). Eilsesse 45-minutilisse treeningusse olin mitmeid päevi ainuke registreeruja kuid kohale jõudes oli meid kokku 8, ka päris mitu esmakordselt spinnimas.
Poole trenni peal, kui 7-minutine mäkketõus käsil oli, ei suutnud ma enam treenerit vaadata, vaatasin vaid maha ja väntasin, väntasin ja väntasin, süda paelaga kaelas. Treener Martin Ots aga kamandas, et keeraku raskust juurde, õumaikaaad! Tegelikult ta meeldis mulle, ta ei ole süüdi, et ma nii nõrk olen ju :D Ta on üdini positiivne, tegi korralikku huumorit ja kõik oli pro :)

Pärast trenni oli tunne muidugi ülim ja ma olin väga uhke, et suutsin selle üle elada.. lähen varsti jälle, kui tagumik jälle sadulat kannatab :P

MyFiti saal Lasnas

11 comments:

  1. :D Lõpuks käidud! Tagumiku võtab valusaks küll, korra nädalas käia, siis mitte eriti, aga isegi siis on tegelikult natuke tunda.

    Õnneks spinnis oled ise oma "nupu" peremees ja ei pea väga suurt raskust peale keerama kui ei jaksa. Ma tahaks pulsikella endale kunagi, siis suudaks kõige paremini enda koormusel silma peal hoida ja oleks garanteeritud eesmägipärane trenn, mitte suur punnitamine, millest lõpuks mingit kasu pole. Hea (vahetu ja humoorikas) treener on spinningut tehes väga suureks abiks, sest sellega võib ka kehvemini minna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tahaks juba homme uuesti minna, aga ei hakka suures õhinas sellepärast ratturipükse ostma, kes kannatab, see... ! :D

      Ma käisin intervalltrennis, vahepeal olid pulsilangetamise hetked ka. Öeldakse ju, et rasvapõletuse jaoks on efektiivseim HIIT-trenn. No halba ikka ei tee :D

      Delete
    2. Jep, meie rasvapõletus on ka tegelt intervalli põhine. On mäed ja kiirendused ja asjad, aga koormusega ei tohi väga üle pingutada, muidu ei ole enam aeroobne. Igatahes mul hea meel, et sulle ka meeldib, sest spinn on väga tore vaheldus!

      Delete
    3. Kui ratturipükse osta ei raatsi, kasuta kõige suuremaid hügieenisidemeid. :D Need pidid ka peput säästma, olen päris ratturitelt kuulnud.

      Delete
    4. ei tea kuidas mu liibuvad püksid pepsi pealt siis välja näeks, hahaha :D proovin ikka ilma hakkama saada :D

      Delete
  2. Spinning on mul ka alles tegemata :) Suvel sõitsin rattaga ikka mõnusalt ja suvine "rattamatks" Tartu rattamaratoni radadel oli selline pingutus, et ... ühesõnaga järgmiseks suveks peaks varsti juba treenima hakkama.

    Skandinaavias on HIIT või Tabata vmt lühikesed intervalltrennid väga popid. Räägivad jah, et palju efektiivsemad ja põletavad paremini rasva. Mine sa võta kinni siis, mida ja kuidas täpselt tegema peaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selge on see, et iga liigutamine on parem kui diivanil pikutades saiakesi nosida :D

      Delete
  3. Sadulat saab pehmema vastu vahetada ka :) hakka neljapäeviti käima minuga Virus ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh kui äge, et Sina ka siia sattunud oled :)
      Neljapäev on täiesti reaalne, homme proovin veel Lasnas. Seal paremad kellaajad ja saan töölt sinna pool tundi kiiremini kui Virusse :) AGA selle kellakeeramise järel on üsna kriipi hämaras mööda Lasna ringi hiilida..

      Delete
  4. See neljapäev ma ise ei saa, aga järgmine neljap. On Viktor ka tagasi juba. Esmaspäevi on. Mul ka spinni ja Pumpi päev muidu, aga sa esmaspäev vist puhkad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siiani pole viitsinud esmaspäeviti saali trügida jah, liialt palju nädalavahetuse patustajaid :D
      Räägime täpsemalt kui aeg käes :)

      Delete