Tuesday, September 16, 2014

trennikalender

Ma endiselt värvin kalendris päevi, mil trenni tegin või 10+ kilomeetrit kõndisin. Eelmisel nädalal tuli neid päevi lausa viis ;) Ma ei tea, miks see hea mõte on, aga kui ma kodus vaatan, et kalender mitu päeva värvimata, siis see sunnib rohkem liigutama ning muidugi hiljem ka hea statistikat vaadata. Kes veel sellist trennikalendrit täidab?

Nädalavahetusel tõmbasin oma kaalulangusele muidugi vee peale kui Haapsalus käisime. Kahe päeva jooksul jõin ära liitri Coca colat, sõin ühe megaebameeldiva kohupiima piruka, mõned juustuküpsised ja kaks portsu kamavahtu (vahukoorega!).
Täna kaalule astudes oli (vaid) +500grammi, mis võis olla vabalt ka hommikune tarbitud piimaklaas ja tänahommikuses jõusaalitrennis tarbitud vesi olla, aga no lähenen jälle seitsmekümne kolmele..

Kaks viimast nädala Audenteses jäänud ja ma ikka veel ei tea, kuhu minna. omgomg.

8 comments:

  1. Minul on ka trennikalender, aga joonistan ise A4 lehele kalendri ja sinna kirjutan üles, mis trenni sai tehtud, oma kaalu ja mõõdud. Mul on mapi vahel aasta jagu trenne kirjas, vahel on hea vaadata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii, see on küll megaidee! Ise olen ka vahel tahtnud kalendrisse kaalu kirjutada ent minu kalender on selleks liiga miniatuurne. Kasutan ise TrueWeight äppi, kus kaalukõikumisi ja statistikat hea jälgida on :)

      Delete
  2. Mina tegin Excelis tabeli. Tegin kooli tunniplaani järgi trenniplaani. Proovin seda täita. Kui midagi rohkem teen, siis lisan ka sinna ;). Kajastan millalgi seda oma blogis ka.

    ReplyDelete
  3. Mina kirjutasin kaalualandamise perioodil kalendrisse pühapäeva peale (see oli mu kaalumise päev) kaalunumbri. Trenne pole märkinud, aga kaalu ka enam ei märgi. Tegelikult võiks küll, sest siis on vähisammud kohe näha, kui neid peaks esinema.

    Tavalise coca asemel joo zerot. Pole mõtet endale lusikate viisi suhkrut sisse uhada - joogijanu suhkur ära ei võta, ainult suurendab seda ning zero maitse on tegelikult sama, mis tavaliselgi. Kuna zeros pole üldse suhkrut, võid seda süümepiinadeta kas või iga päev juua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul endiselt kodus kaalu pole, mistõttu ei saa väga süsteemselt end kaaluda. Kaalun iga kord kui saalis treenimas käin. Talveperioodil saab selle ilmselt rohkem graafikusse kui suvisel perioodil oli :)

      Nii nunnu, et soovitusi jagad, väärt info igatahes! Cocaga on mul suhe väga nigel, joongi seda vaid paar korda aastas.

      Delete
    2. Mul on väga hea meel, et sina oma trennijutuga minusse ka trennisoolikat kanaldad :D Sest ma olen eluaeg suht trennivihkaja olnud. Aga kui ümber muudkui tehakse ja tegijatele tundub ka meeldivat, siis on endal ka motivatsiooni minna keharasvu võbistama.

      Kusjuures nüüd ongi mul 3 nädalat kohe täis. Ei saa öelda, et suured lihased oleks kasvanud ja püksid-särgid soonelise keha all puha rebeneks, aga mingi muutus on ikka visuaalselt ka mulle endale näha (teistelt pole küsinud). Ning trennis on jaksu ka üha rohkem :)

      Delete
    3. Hehehee, nii tore, eks selleks me siin trenniblogimegi, et endale ja ka teistele motivatsiooni juurde anda! :)

      Niinii tubli oled! Esimesed nädalad on enamiku jaoks kõige raskemad, kõik on nii uus, lihased valusad ja nii. Hiljem tekib juba harjumus, et käid (ja varsti ehk ei saagi ilma :D ), oled õhtul mõnusalt väsinud ja kukud voodisse sügavasse unne, mmmm :)
      Sa trallid Spartas, eks?

      Delete