Wednesday, September 17, 2014

soodsad proovitreeningute hinnad!

Sel nädalal on KalevSPA-s kliendinädal, mille puhul on proovitreeningu maksumus 3 eurot. Sama hinna eest saab ka Meritonis trenni proovida. Revalis on sel nädalavahetusel kliendipäevad, mis pakub proovitrenni minna 4 € eest. Zelluloosis proovitrenn septembrikuus 2 €.
Mul on veel MyFiti sooduskupong, mis lubab kolme raha eest mul neid külastada.

Nii palju võimalusi ja ma ei suuda otsustada, missugune oleks parim klubi minu jaoks. Käies läbi neid kõiki soodushinnaga proovimas ajal, mis mul endal veel aktiivne kliendileping spordiklubiga, on üsna mõttetu, samas kui mu leping lõppeb, ei kehti peale MyFiti vautšeri ükski nimetatud hind..

Kui raske, kui raske. Lootsin, et klubide treeningtunniplaanide vaatamine kergendab olukorda, aga siiski mitte. Minu lemmiktrenni, Gymsticki pakub vaid KalevSPA ja seda ajal, mil ma mitte kuidagi sinna ei jõuaks. Ja siis jääbki ilmselt jõusaal endiselt minu trenni suurimaks osaks ja vahel ehk ka mõni rühmakas. Revalis on spinnitrennid, mida ma proovida tahaks, normaalsetel kellaaegadel mitte nagu MyFitis. Aga Reval jälle veidi marsruudilt väljas.. aga muidugi lähemal kui Audentes :D

Ehk aitab see postitus kedagi oma treeningkodu otsingutel. Mina kavatsen täna hoolimata oma nohust ja okastraat-kurgus-tundest mõõdukalt treenida. 
Hoidke end!

1 comment:

  1. Ma käisin proovisin ka KalevSpa ära. Kahjuks ei jõudnud Revalisse. Lõpuks valisin endale ikkagi MyFitnessi klubi.

    ReplyDelete