Tuesday, September 2, 2014

siis kui Obama helikopterid magada ei luba

Kui kolmapäeva hommikul nõks pärast viite hakkasid mu maja ümber helikopterid tiirutama, teadsin, et nüüd on aeg trenni minna. Jepjep, on küll imelik enne poolekuuest äratuskella ärgata :D
Terves linnas oli nii palju politseinikke, et ma ei olnud neid korraga nii suurt hulka näinudki. Sain õigel ajal kodust liikuma, kui trenni poleks läinud, istuksin ilmselt siiani Tartu maanteel ummikus..

Eniveis, trennis oli kella seitmse ringis uskumatult palju rahvast. Ju algas see september jällegi lubadustega vormi saada :D
Minu tänane trenn oli eriline selle tõttu, et tegin esimest korda elus sumo-kükke ja kohe 15-kilose kangiga. 

Homme proovin TRX-trenni minna enne veel kui Audentesega hüvasti jätan (avaldus lahkumiseks juba antud :( ).


Eile tegin Paula retsepti järgi elus esimest korda püreesuppi. Üldiselt ma püreekaid olen teadlikult vältinud, aga see nägi nii hea välja.. ja kõiki koostisosasid ma ka peaaegu söön.
Kolme suure portsu jaoks tarvis:
4 kartulit
2 porgandit
1 sibul
2 puljongikuubikut
1 pakk (200gr) sulatatud juustu
tsuti pipart

Keedad juurviljad 1-liitrises puljongivees pehmeks, lisad juustu ning pipra ja blenderdad/saumikserdad ära. Bon appetit, mina olen sellesse armunud!

Pilt ka Paula tehtud :)

3 comments:

  1. Au ja kiitus sulle, et niii varastel hommikutundidel jõuad jõusaalis rügada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitähaitäh, uskumatu, aga sügisel/talvel on palju kergem nii vara üles ärgata kui suvel samal ajal. Arvasin alati, et vastupidi, et suvel valgem ja üldse mõnusam vara ärgata.

      Delete
    2. Huvitav tõesti. Tavaliselt nagu peaks talvel jah raskem olema :D

      Delete