Wednesday, September 10, 2014

kuidas pimeduses treeningsaali otsin

Mõni hommik on end kohe eriti raske saali vedada, eriti veel kui kell 6 on õues kottpime, aga iga kord, kui kohale jõuan, olen ülimalt uhke enda üle. Ka täna, andsin jalgadele kenasti valu (seekord mitte kangiga, proovisin jalatrenasid ja tundsin teistmoodi pingutust), nägin trennis endist töökaaslast ja silm särab nüüd vähemalt õhtuni :D

Ja kaal näitas maagilist numbrit: 72,5 ehk siis ilma plätude ja rätikuta täpselt 72. Oi kui kaua ma selle 73 ümber maadelnud olen, kreisipööra! Ehk siis idülliline 70 ei olegi enam mägede taga ;)

Endale avaldan respekti, et praktiliselt vaid lihast treenides kaalu langetada suudan (söögilauda ikka ju korda ei suuda teha!).

Kaheksa kilo läinud, läheb mõni veel :)

..ja luban omale kohe praegu 100-grammise Mesikäpa šoksi :D

4 comments:

  1. Jeeee, mul ka hea meel, et sul kaal alla andmise märke näitab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee! Kaks päeva juba seisnus ka, noh ei olnud vaid üks peäv madalam ja teisel jälle 73 :D hurraa!

      Delete
  2. Väga positiivne postitus, küll need kilod kaovad ka edaspidi! :)
    Söögilauaga mul sama jama :D

    ReplyDelete