Wednesday, September 17, 2014

kõnd Kadriorus :)

Eile oli ülimegagiga raske trenni minna. Nagu ikka mõtlesin tööl, et oiii kuidas ma tööpäeva lõppedes treenin, bussiga koju loksudes hakkasin ma selles aina rohkem kahtlema. Koju jõudes olid veel mõned kohutused ootamas ning otsustasin, et ei viiitsi. Noh veidi olen külma ka saanud ja targem oleks siis mitte märja nahaga läbi õue joosta. Mõtlesin siis oma blogi uue headeri peale, korrutasin omale, et ei ole mingeid vabandusi, ma lähen!

Läksin ja kõndisin kiiresti tunnikese, 4,97 kilomeetrit Kadrioru pargis. Nii vahva oli näha, et juba pandi tänaõhtuseks ürituseks valgustust üles ja nii. Lehed langesid puudelt, park oli täis sportijaid ja lapsevankriga isasid :)
(Päeva jooksul kokku kõndisin 13 km :))

Sorts kvaliteedi pärast, ma varsti ostan ausalt parema telefoni (A)

Nagu juba tavaks saanud, on pärast trenni megahea tunne ja mõtlen taas, et mille kuradima pärast ma enne viilida tahtsin!?

3 comments:

  1. See viimane lause on super hea :)

    ReplyDelete
  2. Mul on eriti keeruline nädalavahetustel end õue jalutama ajada. Kui lõpuks pika vingumise peale ära käin, siis alati tunnen uhkust enda üle, ikkagi käisin, tegin, nägin. :D

    Header on absoluutselt õige valik! :D

    ReplyDelete