Tuesday, September 30, 2014

head ja vead

Eraelus on hästi keerulised ajad, mistõttu jõudsin eelmisel nädalal trenni vaid ühel korral + ühel päeval kõndisin 10+ kilomeetrit. M-a-s-e-n-d-a-v! Kaal näitas sellegipoolest alanevat trendi - 71,1 kg. Mu lubadus jõuludeks alla 70 kaaluda on nii käega katsutav! Alles ma kemplesin kuid seal 73 piirimail ent muutusteta, ja nüüd... :D :D :D 
PS! Juba praegu näitab KMI-kalkulaator, et olen üle mitme aasta normaalkaalus, ohdsiisaskuiheatunne! :)

Teisalt lõppes eile minu ja spordiklubivaheline leping ära, proovin sel nädalal motivatsiooni õues/kodus treenimiseks leida ning Myfiti proovitrennis käia. Kui meeldib, lähen sinna.
Kuigi oleme juba varem märganud, et kui trenni ei tee, langeb kaal palju kiiremini (ent lihast ka ei tule) :D

Kes oskab seda öelda, kas enne ja pärast sööki tohib siis koheselt vett juua või pean 30 minutit vahet hoidma? Või on sellegagi nii, et eks iga l*ts kiidab ikka oma .. ? :D

3 comments:

  1. Hahaha, see viimane lause on hea :D.
    Aga nii tore, et sul kaal ilusti langeb :). Kahjuks ma selle veevärgi kohta midagi tarka öelda ei oska.

    ReplyDelete
  2. Kuidas spinning läks, kas käisid? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eip :D Motivatsiooni pole, uue klubiga pole suutnud ka veel liituda. Lükkan seda aina edasi.. seda raskem, et kaal langeb praegu iseenesest kummikomme süües :/ :D

      Delete