Monday, September 8, 2014

halapostitus

Reedel, enne esimest koolipäeva, jõudsin hommikul veel trennist läbi käia. Kuna neljapäeva õhtul juhtus midagi väga imelikku mu põlvega, siis reedel tegin vaid kardiot - 55 minutit crosstrainerit.
Põlvega juhtus see, et see hakkas valutama, siis veelrohkem valutama kuni lõpuks määrisin spordikreemi peale ja läksin magama. Hommikul ärgates ei olnud mitte midagi häda (ju oli trennis raskuste tõstmisest).

Reede õhtul kordus kõik taas ainult et selle vahega, et külapeal olles ei olnud võtta ühtegi leevendavat kreemi. Mulle räägiti juba põlvesidemete opist ja muid hirmujutte. Öösel klubisse lonkides ühel hetkel valu kadus ja pole siiani tagasi tulnud. Mingi väga imelik värk.


Klubis tegime tantsu ja mina jõin vaid vett. Küll aga jõin enne kluppi minekut õhtu jooksul kolm redbulli, mis mul terve öö magada ei lasknud - mul pole iial sellist asja olnud! Öösel 3 paiku tahtis mu süda rinnust välja hüpata, jooksin ropsikausi järele ja nii ma terve öö sõna otseses mõttes surin, äratasin jälle hirmunult peika üles, mõtlesin omale kiirabi kutsuda, oksendasin ja nii jälle otsast peale. Terve öö! Hommikul oli kooli "hästi mõnus" minna, tõeliselt "puhanud" ja värki. Läksin ju koriseva kõhuga kooli, sest kõht oli küll megatühi, aga midagi sisse süüa ei suutnud, ja see, mille pressisin, tuli kohe sama teedpidi välja. (Kaalu kodus pole, aga ilmselt on head numbrid vastu vaatamas :D ).

Eelmisel nädalal jäigi kaks trennikorda kirja + palju-palju kõndimist. Reedest pühapäeva õhtul kella 18ni olin koolis ja tänaseks olen üsna väsinud ning vajan paari päeva puhkamiseks. Või treenimiseks (ka see läheb vaimu puhkamise kategooriasse :))
Jepjep, niiviisi käin ma koolis vaid kolm aastat ja ma tean, et see hakkab mulle veel väga-väga meeldima! :D

Aga nüüd algas juba uus (koolivaba) nädal, mil kavatsen palju trenni teha!


5 comments:

  1. Issand kui õudne, et nii läks peale energiajoogi joomist. Ega ilmaasjata ei öelda, et tervisele kahjulikud.
    Kus koolis käid ja mida õpid? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kunagi jõin üsna pika perioodi vältel mitu redbulli päevas ja ei juhtunud midagi, nüüd oli selline surmahirm, et ma ei julgenud hommikuseks koolipäevaks ostetud bulli poole vaadatagi mitte. Parem ongi!

      Õpin TTÜ-s halduskorraldust, kaugõpe, kaks korda kuus R-P pikad koolipäevad :)

      Delete
    2. Võib-olla keha on harjunud selle tervislikuma asjaga ja saab nüüd paremini aru, mis kahjulik on ja tõrjub seda.
      Väga põnev, edu sulle ka koolis :)

      Delete
  2. Anna siis kindlasti teada, kuidas seespidine suurpuhastus kaalule mõjus :P

    ReplyDelete