Monday, September 22, 2014

6 trenni nädalas!

Ma olen eelmise nädala tulemustega ü-l-i-rahul, aga olgem ausad, väss on ka peal. Vajaksin kasvõi ühte vaba päeva, sest sain nädala jooksul 4 päeva tööl käidud, 3 pikka päeva koolis ja 6 korda trennis. Ma ei mäleta, mil mu trennikalender viimati nii palju värvimist sai!
Tõsiasi, et see nädal on mul viimane nädal Audenteses, teeb meele veidi kurvaks ja on ka võimalik, et enne uue klubiga liitumist jääb väike auk vahele. Seega tuleb võtta, mis võtta annab!

Reedel oli meil kursa tutvumisõhtu, kus teised jõid ikka siidrit/õlle, mina piirdusin kahe tassi rohelise teega ning läksin üsna varakult koju, sest hommikul oli tarvis ju jõukasse minna! ;)
Alustasin oma septembris-ei-joo perioodi, et näha, kas mul on piisavalt iseloomu (eelmistel aastatel ei ole kunagi kuu lõpuni suutnud vastu pidada), aga nüüd ma saan aru, et nii ongi tõepoolest parem. Trennitulemused on palju rohkem muljetavaldavamad, kas võhma rohkem on, seda ma ei tea, aga tunne on parem, igatepidi. Kuid vesipiibutamine on see, millest ma endiselt loobuda ei suuda, ehk peabki see üks patt jääma, muidu oleksin ju ideaalne!? :P


Kaal on taas 72,0 ja ei grammigi allapoole (kuigi eelmise nädalavahetusega tõusis 500gr, patustasin ning olen nüüd õnnelik, et tagasi 72 peal olen).

Eile oli mott kuidagi väga-väga põhjas ja käisin poes end premeerimas. Ostsin omale uue telefoni, ehk siis varsti võib ilmselt ka kvaliteetsemaid pilte näha :D

2 comments:

  1. Väga tubli oled :)
    Mul käib see asi ikka ligadi-logadi praegu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhmh, mul ka, see nädal pole näiteks kordagi end liigutanud, aga söönud ka pole. Või noh eile sõin pool klaasi keefirit, üleeile hommikusöögiks klaas piima ja rohkem ei miskit. Ja minge perse kui nüüd ka kaal ei lange! :D

      Delete