Wednesday, August 20, 2014

rattaga trenni + pähklilugu

Ka vabal päeval ei suutnud ma üle kella seitsme magada. Tegin hommikusöögi, jõin Teazy teed Svea moodi (piparmündiga, siis ei pea mett panema) ja kihutasin rattaga trenni.


7 km väntasin sinna (õnneks "pole" üldse tuuline ilm ju :D), kohapeal rühkisin tunni (nt kükke tegin 15kg kangiga, success!) ja tagasi 7 km. 
Ratast trepist üles 4. korrusele tassides tundsin jalgades väsimust ja õnneks praegune torm ei meelita mind kuidagi õue, lebopäev!

Proovisin oma toitumiskavast jälle üht uut retsepti, mis palub pähkleid smuutisse lisada (lisaks ka kohupiima, midagi uut minu jaoks!). Võin öelda, et purustatud kujul on pähkleid võimalik süüa, isegi minul, kes ma neid suure kahtlusega smuutitünni loopisin, sest pähkleid ma ei söö. (Erandiks pistaatsiakad või šokolaadis olevad maapähklid). Tegelikult sai lugu alguse sellest, et peika tõi täna koju tudengieine - erinevad (koledad) pähklid, nüüd saan neid mitu korda erinevatesse smuutidesse loopida, oh ma olen niii õnnelik selle avastuse üle :D

1 comment:

  1. Jaga mulle ka seda kohupiima ja pähklitega smuuti retsepti pliis!

    ReplyDelete