Tuesday, August 19, 2014

Nike'i postitus - treeningvarustus + äpp

Kui ma ühel päeval liiga vara trennipiirkonda sattusin, otsustasin Nike Outletist vaadata omale uusi jõukakindaid. Loomulikult neid ma ei leidnud, küll aga lahkusin poest uue ülimugava rinnahoidjaga.
See juhtus esimest korda kui ma allahindluselt mõne rinnahoidja saan, vahel tundub, et D-korv on meie maal lausa haruldus.




Kui keegi teab, kus praegu soodsa hinnaga ilusaid ja häid jõusaali kindaid müüakse, võite teada anda :)

Naised trenni! kommuuni vahendusel sattusin täna kellegi blogisse, kes kasutas Nike+ training äppi. Tõmbasin ka omale selle ja olen sõnatu, võimustuses, praegu teeks küll kõik asjad ära!
See äpp on nagu isiklik treener, öeldes ja näidates (videos või piltidel, ise valid) ette, mida ja kui palju teha. Palju erinevaid kavasid, erinevad nii algajatele kui ka edasijõudnutele. Ma ei osanudki hästi otsustada, missuguseid tulemusi ja kava tahan ning prooviks tõmbasin alla esimese: sweat + shape. Higi võttis kenasti lahti ning meeldib, et treener innustab ja õpetab harjutusi õigesti sooritama. Ja see on kõik absoluutselt tasuta! (jepjep, kõlab reklaamina, ai nõu, aga ma olen nii äksi täis! :D )
Igaljuhul mõni screenshot, et pilt selgem oleks:




Näidis nimekiri harjutustest, saab enne downloadimist kava üle vaadata :)





5 comments:

  1. ise tundud nii pisike, kust sa selle D veel välja võlusid? ma soovitan suuremale mõõdule veel Change'i poel silma peal hoida, sest minu lemmikud pärinevad nende juurest. Viimased musta-roosaga sain 13.50 eest, sest kui seal on soodukad, siis ongi soodukad. Tihti on parem pangakaart koju jätta, sest müüjad on seal poes osavad ja keeruline on ostmata ära tulla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mul pesuga enamasti ongi nii, et kui vähegi seljas istub, siis tuleb ära osta, mine tea, mil jälle sobiva leiab :D
      Uurin seda Change'i asja, aitäh!

      Delete
  2. Olen ka selle D'ga hädas. Loodan väga, et trenniga lähevad rinnad natuke väiksemaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul terve elu D või E olnud, ma vahepeal arvasin, et peaks just juurde võtma, sest 80-sentimeetrisele ümbermõõdule on veidi laiem valik kui 75-sele :D

      Delete
    2. Change's ongi sellised tavapäratud kombinatsioonid. PS! seal on korvide mõõdud veidi teised, sest ma ostan lausa 75F ja 75E. Aga teenindus on selline, et müüja on mõõdulindiga platsis ja toob sull kabiini sobivaid mudeleid ja numbreud, kui sobib, siis vastab üle ka, et kõik sobiks täpselt.

      Delete