Sunday, August 24, 2014

nädalavahetuse trennid

Reede hommikul poole seitsmest saali jõudes olin terve treeningu aja ainuke naine saalis. Kokku oli meid heal juhul üldse viis tükki. Hommikuti on uni liigmagus ilmselt kuid tundub, et mulle hakkab see hommikune treenimine taaskord harjumuseks saama :)
Tegin üle megapika aja mõnusa õla-selja päeva ning otsa mõned crunchid ja jalatõsted.


Kui mingi aeg suutsin plankis olla 2 minutit, siis 
nüüd kuu ajaga olen nii rooste läinud, 
et minutiga saan vaevu hakkama.







Öeldakse, et treeningsaali peab alati kindla plaaniga minema. Ma ei tea, laupäeval saali minnes juhtus minuga üsna tavapärane asi: olin mõelnud välja, mis teen seal, aga sooja tehes läks crosstraineri peal kuidagi nii libedalt, et udjasin sellega tervelt 50 minutit, otsa veel 300 hüpet hüppenööriga ning mõned kükid ja jõutõmbed 15-kilose kangiga.






Nädala peale sain kokku neli jõusaali treeningut, olen nii uhke!



No comments:

Post a Comment