Friday, August 15, 2014

murakamoosiga kodujuust ja Teazy

Eile avastasin, et mu maja taha on paigutatud üks õuejõusaali atribuutika, väga vahva, plaanin ükspäev testima minna!



Täna proovisin üdini kiiretud murakamoosiga kodujuustu ja see oli fantastiliselt maitsev! Vauvau, mina, kes ma peale vaarikate ja maasikate üldse marju ei söö, olin ikka väga üllatunud. Enne veel kui esimese ampsu võtsin, ütles kõrval istuv kolleeg, et see asi on JÄLK! Minu eelarvamused kasvasid veelgi, kuid jah, super, pidin end tagasi hoidma, et mitte tervet potsikut ühe korraga sisse ajada! Uus lemmar magustoit ja mis põhiline, see on ka minu toitumiskavasse sisse kirjutatud. Whooopiduu!


Mis Teazy teedesse puutub, siis õhtutee maitses ülihästi ning suigutas kenasti unne. Ma ei jõua ära oodata, et saaks juba uuesti seda juua (juuakse üle päeva). Mulle on teiste kogemuste lugemisest just teine arusaam jäänud. Ehk siis maitsemeeled on väga erinevad. Ja pärast kahte teejoomise päeva ühtegi teistsugust tunnet ka ei ole, kuigi räägiti siin peavaludest, meeletust energiatulvast, hullust pissihädast jne. Ehk veel vara.


7 comments:

  1. See kodujuust on küll hea, aga suhkrut tundus ehmatavalt palju olevat. Naljakas, et toitumiskava seda soosib. Ma tõe huvides muidugi ütlen, et ma pooldan ja harrastan ise toitumist, kus jahu ja suhkrut üldse ei soosita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mis toitumiskava sa jälgid, st kelle koostatud või oled ise nii tubli, et saad ilma abita hakkama? :)

      Delete
    2. Muraka kodukas on ülim!

      Helen, see kava, mida Mannu jälgib (ja mina ka) sisaldab muraka kodukat väga piiratud koguses. Põhjus, miks see meie kavas üks valikutest on, on selleks, et magusaisu kontrolli all hoida. Päris porgandi ja kapsa peal elada ei saa, keha peab oma valgu ja rasva kätte saama. Suhkur on meie kavas muidu täiesti taunitud. Aga treenerite välja arvutatud koguses võib muraka kodujuustu vahepealana siiski süüa.

      Delete
    3. ma jälgin oktoobrist saadik lchf toitumist ja täitsa omal käel. Lugeda saab kaunimaks.blogspot.com Mulle sobib, sest minusugust söödikut ei tõmba isegi magus enam :) mitmed treeneridki soovitavad seda. Teaduslikust taustast saab lugeda Toidurevolutsiooni raamatust, teine raamat sarnasest toitumisviisist on Ardi Ravalepik "Paleo". Magusa nõiaringist sain selle toitumisega välja igatahes. Algul ei tahtnud kaal langeda, aga paarkümmend kilo kergemana on elu ikka palju lillem.

      Delete
    4. Paarkümmend kilo on ikka väga hea ju, tubli töö! Viskan kindlasti ka blogile silma peale :)

      Delete
  2. Proovisin ka täna selle kurikuulsa murakamoosiga kodujuustu ära. Maitses vahelduseks päris hea. :)

    ReplyDelete