Thursday, August 28, 2014

missuguses spordiklubis sügisel alustada?

Nädala kahel esimesel päeval sadas nii kohutavalt, et ma ei tihanud kodust välja minna. Kolmapäeval võtsin trenniasjad kohe tööle kaasa, et otse trenni kihutada, aga nii uimane päev oli, et läksin hoopis otse koju magama (trennikott ilusasti kaenlas) :D
Täna hommikul ärkasin seetõttu pool viis. Väljas oli nii kohutav tuul, et ei viitsinud jooksmisega peavalu korjama minna. Ka ei jõudnud seda 15-minuti jalgade trenni teha.. ülimalt loid olek on vihmaga. Aga trenni tulebki teha siis kui tahad, mitte vastu tahtmist, right?

Nagu juba aasta algul, olen ka täna sama küsimuse ees: missugusesse spordiklubisse minna/jääda? Zelluloosikas on üsna koleda välimusega ning nüüdse remondi käigus ka treeningruume ei renoveeritud, kuid see on kodule nii lähedal. Audentes, kus ma juba poolteist aastat käinud olen, on megamõnus, hästi palju erinevaid trenne, bassein ja moodne jõusaal. Aga see kaugus, hommikuti kesklinnast sinna sõita ja sealt edasi Lasnamäele tööle. Seetõttu ka need õhtused trennitamised ära jäävad, et poolekuuestesse ma lihtsalt ei jõua kohale ja pool seitse on juba veidi hilja, pean siis Tondi selkus tsillima või niisama Audentese treeningsaali ukse taga trepil istuma. Ning koju jõuan siis nõks pärast üheksat õhtul (kui otse töölt trenni lähen!). Hästtti-hästi tülikas ja pidevalt küsitakse mu käest, miks ma nii kaugel trennis käin.
Nüüd, kui veel kooliõpingutega alustan ning aega eriti vähe on, pean tegema otsused, mis minu aega kokku hoiavad. Seega Audentes jääb minevikuks.. Myfit on kuuldavasti nii ülerahvastatud, et ma tõesti ei viitsi 50-kesi pumpi trennis näiteks käia. Kaob see personaalsus ära või variant, et treener üldse näeks minu kohalolu, rääkimata sellest, kui ma midagi valesti teen ning et ta juhendaks õigesti tegema.
Scala, mis oli ka valikutes, pandi junnikuu lõpu seisuga kinni. Revali kohta ei ole ka väga kiidusõnu kuulnud kuigi treeningtunniplaan on üsna kirju ja tihe.. Ehk on kellelgi mu lugejatest mõni hea soovitus mõne kesklinna klubi osas (see Radissoni vastas olev ei sobi, asukoht küll hea, aga üle 100 euri kuus on natuke palju maksta :D )?


Teazy teede joomise olen jätnud sinnapaika. See oli kaheksas päev, kui ma õhtuteed, mis mulle ennist väga maitses, jooma hakates oksele tahtsin hakata. Ma ei tea miks, aga see maitses seekord nii halvasti, et ma pole julgenud rohkem juua.

9 comments:

  1. Mul on täpselt sama probleem. Vaja uut spordiklubi. Kas sa Merionti või Kalev Spa poole oled vaadanud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii vahva, et Sa, Airika, siin sõna võtad! :)
      Sa käisid ju ka siiani Audenteses?
      Kalevit olen vaadanud, Meriton jääb liiga kaugeks. Kaleviga oli see keiss, et nad avavad nii hilja, et ma ei jõua hommikuti enne tööd käia.. samas Zellukas avatakse vabsee kell 7 ning niikuinii ei jõuaks :D Ma ei tea.

      Edit: Vaatasin nüüd Kalevi hinnakirja uuesti, 85 eurot oleks ikka veits karm kuus maksta.. :/

      Mis Sul valikus on ning kuhu poole kaldumas oled?

      Delete
  2. Kunagi "Liidu ajal" käisin mina Revalis ja mulle seal meeldis. Mida halba kuulnud oled?

    Siis kui mina käisin, olid hinnad väga head ja trenne oli palju. Mul muidugi oli oma lemmiktreener, kelle spinnis käisin, aga sai paar üksikut korda ka muid asju proovitud ja nurisemiseks ei leidnud mina küll põhjust. Isegi vesiaeroobikat sai seal teha, mis siis, et bassein suht väike, aga grupid ka olid väiksed. Infrapunasaun oli minu jaoks üldse trenni parim osa :D Nii et mina küll pigem soovitaks Revalit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaau, kas infras sai oma paketiraames käia? :O

      Revali üks treener ei soovitanud seda kohta, et liialt üle rahvastatud ja kehv. Samas ei soovita üks Zelluka töötaja mulle ka nende klubi. :D
      Revalis jäid mullegi spinnitrennid silma, pole never käinud, aga tahaks.. ja neid paljudes kohtades jällegi ei ole. Nii-nii raske otsustada!

      Delete
  3. Mul on jäänud sõelale Myfitness, Reval ja Fittest. Ma loodan, et kui My Fitness Solairses klubi avas, et see võtab Virust koormust vähemaks. Ma tahan veel Revalisse minna proovitrenni ja siis otsustan, mille valin. Võimalik, et jään ikka Audentesesse edasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tegin talvel Audsis avalduse lepingu lõpetamiseks, aga paar päeva enne lõppu siiski otsustasin jätkata, sest üksi teine klubi ei suutnud mind enda lummusesse haarata.
      Ma tahan ka Revalisse proovima minna, selle avamisajad ja asukoht minu kodu suhtes paremad kui Audentesel.
      Anna teada ikka teada kui proovitrennis käidud ja jaga emotsioone :)

      Delete
  4. Mul ei lase vastata su kommile :D Nii et kriban uue.

    Kui mina seal käisin, oli infrakas täiesti tasuta, astu aga naiste duširuumist sisse ja suundu higistama. Mul meenus, et ma kunagi kirjutasin oma vanas blogis ühe postituse ka :D Palun mitte ehmuda, nii hull seal iga kord ka pole.
    http://kristallkuul.blogspot.ie/2009/01/tutiterror-on-see-kui-sa-viibid.html

    Rahvast käis seal juba tol ajal üpris palju, aga kui minusugune inim-foob hakkama sai, näitab see, et saavad teised ka. Rühmatrenni saab koha bronnida ja saalis ei näinud ka kunagi nii palju rahvast, et peaks õnnetult minema vantsima vms. Pead ka proovitrenni minema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuulsin vahepeal juba tuttavatelt, et infras saab tõesti käia, aga ei saa ka, sest seal on alati megapalju rahvast ja a la pead järjekorras seisma.. ja hommikul kuuest, kui ma ilmselt käima hakkan, see ei tööta.

      Rühmatreeningutest tahaks spinningut proovida, mistõttu kaalukauss kaldub hetkel siiski Revali poole ning mine tea, ehk õnnestub kunagi isegi infrasse mahtuda :D

      PS! Su sissekanne oli päris rõve, aga kahjuks pean nõustuma, et selliseid jätkub igasse klubisse :(

      Delete
    2. Aa lisan veel seda ka, et kui ma spinnis käisin ja sattusin ühe Jaanuse trenni, siis mulle üldse ei meeldinud :( Mingi trääns peksis ja pidi sõkkuma monotoonselt terve trenn. Väga mõttetu. Kui tema veel seal treenib, siis väldi :D

      Delete