Wednesday, August 13, 2014

minu esimene BodyPump!

Täna oli minu jaoks üks väga ajalooline päev, nimelt vedasin end lõpuks esimest korda elus BodyPumpi. Kaalusin minekut mitmel nädalavahetusel, et oleks võimalikult vähe rahvast, et ei peaks end piinlikult tundma. Saali jõudes oli rahvast muidugi rohkem kui broneerimissüsteem näitas kuid taganemisteed enam ei olnud. Läksin treeneri juurde ja ütlesin, et olen esimest korda ja vajan abi. Treener küsis üllatunult, et kas tõesti täiesti esimest korda olen pumpis või esimest korda tema trennis, siiski esimene variant.

Ainus, mida lõpuni teha ei jõudnud, olid väljaasted kangiga. Põlved pole ka just parimas seisus, aga olin üllatunud, et niigi palju osa võtta sain!  So proud!

Tunne pärast trenni väga hea, arvasin, et trenn on raskem ja higi lahmab korralikult. Nägu jäi trenni ajal kuivaks, mistõttu olin veidi üllatunud. (Ma tavaliselt higistan nagu loom!) Küll olid riietusruumis uurides püksid nii säärte kui ka tuharate piirkonnas laigulised, samuti rinnahoidja läbimärg, ilmselt oli trenn siiski tõhus :D Kavatsen kindlasti veel minna!

Loodan, et ma homme kanderaami ei vaja :D

Eile ja täna kõndisin pea 8 km päevas, mis on rohkem kui päevadel enne neid. Jejee!

Õhtul pärast trenni käisin läbi ka pakiautomaadist, et oma Teazy teatox teepakikesed ära võtta. Homsest hakkan selle 14-päevase puhastava kuuriga pihta, kindlasti annan teile teada, kuidas maitseb ja mis emotsioone tekitab :)


Aitäh muidugi Kertule, kes selle proovimise võimalikuks tegi, kniks!

Niiet jah, i'm back on track! ;)

2 comments:

  1. Väga julgustav, et sulle meeldis, ehk võtan end kokku ja teen ka selle tüki varsti ära :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do it! Hirmul on suured silmad, asjata kartsin ja lükkasin minekut kuid või isegi aastaid edasi :D

      Delete