Sunday, August 17, 2014

elu pärast pumpi, Gymstick ja rattasõit

Esimesel päeval pärast pumpi polnudki lihastes nii hull valu kui kartsin, ka ei olnud teisel päeval pärast trenni kui tavaliselt siis ikka tunda annab. Veidi tuikasid, aga see on mõnus ning sõltuvust tekitav, veel rohkem pingutama panev tunne, mis tõukas mind reedel Gymsticki minema.
Eelmisel suvel käisin seal iganädalaselt, aga septembris muudeti tunniplaani ning jäi vaid kolm korda nädalas: mingi päev hommikul 11-st, siis reede õhtul 18:40 ning pühapäeval minu laulukoori prooviga samal ajal. Mõistagi ükski aeg neist ei sobinud ning nii meie teed lahku läksid.

Seekord läksid reedel sõpsud juba pubisse sel ajal kui ma trenni poole teel olin, korrutasin endale: prioriteedid, prioriteedid! Pärast trenni nägin tänaval treenerit ja ta küsis, et kuidas oli ja miks ma vahepeal käinud pole. Rääkisin oma murest, et nii pahad ajad ning et käisin hoopis pumpis paar päeva tagasi. Ta naeris ja ütles, et siis olin isegi tubli, et vaid ühe harjutuse kõige raskemat varianti teha ei suutnud ning miks lamasin laiba kombel matil :D

Gymstick on siis selline pulk, mille külge on kinnitatud kummid, mille omakorda enamasti jalgade kuid vahel ka käte külge paned ning treenima asud. Trenn meenutab kõige rohkem ilmselt bodypumpi tundi, lihtsalt raskusketaste asemel saab raskust juurde kruttida kumme pulgale rohkem peale kerides. Kõige enam kiidetakse seda trenni selle tõttu, et see ei koorma liigeseid ning enamasti ei saa harjutusi tehes endale liiga teha. Tundub imelihtne, aga kui treenima asud, katsu seda sticki näiteks väljaasteid tehes paraleelselt maaga hoida :)
 
Foto: terasspordi lehelt.


Laupäeval tegime peikaga pika jalutustkäigu ja käisime Kochi aitades söömas, kus mul mitte midagi süüa polnud. Kahetsesin, et trenni selle pärast ära jätsin. Ja näksisin päev otsa. See ongi see trennitamise juures suur miinus - mul on megaisu koguaeg!

Pühapäeval seevastu tegin hommikuse Teazy sisse kallamise järel kiire mõtte teoks ning läksin saali. Otsustasin terve keha treenimise asemel ülakeha päeva teha:

  • soojenduseks crosstrainer 10 minutit
  • sirgete käte allatõmme 37,5 kg x 15 x 4 seeriat


  • hüpped hüppenööriga - 80 korda
  • biitseps 25 kg x 15 x 4 seeriat



  • hüpped hüppenööriga - 80 korda
  • kerepöörded 13,6 kg x 10
                          15,8 kg x 15 x 2 seeriat



  • hüpped hüppenööriga - 80 korda
  • painutused küljele (hantliga) 3 kg x 15
                                                4 kg x 15 x 2 seeriat

  • jõutõmme 10 kg x 15 + 5 seljatõmmet x 3 seeriat
  • venitused
Kaalule astudes näitas see 59,6 kg :D Supervahva, aga suts kahju, et kaal segast pani ja järgmisel korral siiski õiget kaalu näitas.
 

Pool tundi pärast trenni (ehk siis koju jõudes) võtsin ratta ja tegin väikese poetiiru - 13,7 km. Oh kui hea päev, nii hea!

Sel nädalal kokku 5 trenni, jessssikas! 

Pildid ikka ja endiselt googlist.

2 comments:

  1. Replies
    1. Aitäh, ma ise olen ka selle nädala üle megauhke! :) Loodan, et sel nädalal entusiasm ei vaibu :D

      Delete