Tuesday, July 29, 2014

puhkus

Võin käsi südamel öelda, et puhkuse ajal on ainsaks trenniks päevitamisel higistamine, ujuma minnes meres kõndimine, ujumine või pallile järgi jooksmine. Aga ma ei stressa ka üldse, keha vajab samuti puhkust.

Loomulikult võiks mu rannavorm parem olla kuid lubasin endale kindlalt paremas vormis olla sel suvel kui eelmisel olin. Selle olen saavutanud ning tsivilisatsiooni tagasi jõudes plaanin rattaga tööl edasi käia, samuti kiirkõndimas käia ning Audentesesse ka jõuda. Viimati käisin seal enne jaanipäeva :D Siis toimus ka viimane kaalumine. Aga kaal on ju vaid number, anyway, eksole? Mõõdud on igaljuhul paranenud (mõõtsin enne puhkusele tulemist). Sellise kuumaga söön ka õnneks vähem kuid joon selle eest ka siidrit mõnuga, süümepiinadeta :)

See kaalustalla.ee programm, mille tellisin, oli küll veidi kehvasti planeeritud :D Jõudsin vaid mõned söögid sealt teha kui juba puhkus peale pressis. Õnneks on mu kava ja retseptid saadaval kuus kuud, jõuan veel korralikult jälgima hakata, suvi teadagi, selline ettearvamatusi täis.

Kirjutan kindlasti tihedamini kui puhkus 12 päeva pärast lõpeb :)



1 comment:

  1. Vahepeal peabki puhkama ning end lõdvaks laskma :)

    ReplyDelete