Wednesday, July 9, 2014

mõõn

Tänaseks olen nädal aega iga päev lauluväljaku suunas kõndinud ja teen seda järgnevatel päevadel veelgi - õllesummer vähese alkoholi ja rohkete sammudega, ajee!

Eile sain teada ühe megavägeva uudise, aga räägin teile sellest siis kui aeg küps, aga kohe tõmbas tuju alla mõõtmine.. pepsi ümbermõõt kasvanud 3 cm, kõhu oma 2 cm. Liigun nii palju, nii räigelt nüüd junki ka ei söö, ma ei saa aru! Ma loodan, et ma kuumaga lihtsalt üles pundunud.
Kodus mul kaalu ei ole ja audenteses pole kaua aega käinud, nüüd ei julge ka vist, kaaluseier ilmselt samamoodi ülespoole tõusnud :(

Üleüldse ei ole ma järje peale tagasi saanud, see laisklemise aeg on liialt pikaks veninud ja tundub, et ainult kõndimisest pole tolku! Minu päevi täidavad ainult uni, väsimus ja uni.

Eile Õllekal vaatasin neid siredaid sääri ja mõtlesin, et kas ma olengi paksuks loodud või pole mul tõesti nii palju motivatsiooni ja enesepiitsutamist, et kõhnuda!?

Raske on, väga raske.

4 comments:

  1. Mhhh nii kurb kuulda, et edusammud ei tule :( Ma ikka soovitaks sulle seda toitumiskava, mis mul on. Mine piilu sinna kaalustalla lehele, seal on kõik retseptid avalikult välja toodud, ainult kogused on panemata. Et kes soovib järgima hakata, siis saab liituda ja näeb endale sobivaid koguseid ka. Vähemalt saad aimu, kas sulle võiks mingidki retseptid sealt sobida. Ma soovitan ainult sellepärast, et minul see töötas ja olen nüüd pärast soovitud kaalu saavutamist ka palju pattu teinud, aga juurde ei ole võtnud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh kui armas Sa oled! :)
      Suvel on selle toitumisega üldse kehvasti, oli laulupeonädal, nüüd õllesummer, homme juba popkooripidu ja nii ta läheb, ega kodus eriti ei viibi ja süüa teha jõuagi..
      Uurisin värki ja kui kiire aeg otsa saab (selle nädalaga ilmselt lõpeb), muretsen ka selle kava, aitäh Sulle veelkord! :)

      Delete
    2. Väga tore, siis anna blogis kohe teada, kuidas see kulgeb. Feissaris on grupp ka meil, kus treenerid küsimustele vastavad, lisaks seal saab enda edulugu eksponeerida ja teiste omasid imetleda :)

      Delete
    3. Ost sooritatud, valisin just õhtusöögi ka välja- tõesti megalt palju retsepte, isegi minusuguse mittemidagisüüja jaoks :) Võtsin selle 60minutiga nädalas vormi, ootan juba töölt kojuminekut, et saaks trenni vihtuma hakata :D
      (Jep, ülimotiveeritud olen praegu. veel :D )

      Veelkord aitäh Sulle, kindlasti kirjutan, kuidas see mõjub :)

      Delete