Tuesday, July 8, 2014

meelejahutus

Eelmise postituse alla võiks kirjutada: "nalii!"

Eile oli pärast laulupeo-möllu raske tööl olla, mistõttu läksin õhtul õue meelt jahutama. Täpsemini Kadioru parki, ise vaikselt naeru kihistades: "ju ei saa sellelt laulupeo-liinilt maha, ikka võtan suuna sinnapoole!" :D
Kõndisin lõunase ja õhtuse jahutuskäiguga kokku 11,92 km.

Olen väga rahul!

Endomondos olen ülipettunud, lisaks sellele, et ta üsna palju vahemaid väiksemana näitab, on ka uus probleem: laulupeo ajal a la 10 km kõnnitud ja siis vaatan, et endo on pärast esimest kilomeetrit end pausi peale pannud. Täna sama jama. Vähe ei teegi kurjaks ju! Seetõttu ma ei viitsigi seda koguaeg kasutada, trots tekib.

Kui laulupeo-väss otsas, siis lähen Audentesesse ka tagasi (seal ju remont läbi nüüd :))


PS! Täna olen juba pea 10km kõndinud ja tööpäev pole mitte otsastki veel, wohoo :)




3 comments:

  1. Mul ka selle Endomondoga mingi jama vahepeal. Läheb ise lampi pausi peale. Ma kontrollin päris tihti, kas see ikka töötab mul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. päris tüütu, pean vist runkeeperi poole tagasi pöörduma, kuigi see ei tee vist nii häid kokkuvõtteid kui endo, aga kuiii tülikas meeles pidada kõige selle infotulva keskel seda kontrollimise-värki :S :D

      Delete
  2. Selle kontrollimisega harjub ruttu ära :)

    ReplyDelete