Sunday, July 20, 2014

ma võitsin jalgratta!

Tänane lugu algab sellest, kuidas ma eelmisel nädalal vastu tahtmist Õllesummerile läksin. Alkoholi tarbida ei tahtnud ning leidsin seega endale VitaminWelli telgi. Noored rõõmsameelsed töötajad tegid hästi tööd, soovitasid, andsid maitsta ja tegid nalja. Esimene jook maksis 2 euri (odavam kui siider!) ja iga järgmine jook õhtu jooksul 1 raha. Ma muidugi küsisin, et kindel, et nad mind hiljem mäletavad või? Minu ja sõbranna gängi nimi oli "roosad", riietuse järgi :D Teisel päeval tervitati neid juba gängi-nimeliselt. Igavesti vahva! =) Muuhulgas rääkisid nad ka mingist pildistamise kampaaniast - pildista või joonista pudelist pilt, lae üles ja võida kraami. Pildistada mulle meeldib, tegin kohe sellise pildi:


Õllekalt sai mõned veed ka koju ostetud, et siis mõnel hommikul tööle lisaenergiaks kaasa tassitud - töötab küll.

Täna väljas õhtust süües sain sõbrannalt postkasti õnnitluse võidu puhul ja ta lisas, et on nii kade. Mul oli hämming, et misasja, mille ma võitsin. Ei uskunud oma silmi ka siis kui sõbranna lingi ette viskas, kus oli suurelt kirjas, et ma võitsin jalgratta.
 Kõige huvitavam on asja juures see, et just täna rääkisin peikale, et mõtle kui mõnsa oleks ikka koos ratatamas käia, mille peale ta ütles, et davai, lähme Hawaii ekspressi ja ostame rattad. Kell oli mõni minut pärast nelja kui poe uksetaha jõudsime ja avastasime, et just kell 16 nad oma poekese sulgesid. Peiks veel lisas, et ju saatuse tahe. Naersime :D

Tuli nüüd selline promotekst, kuigi keegi seda minult palunud pole. Ausõna! :) 
Oh ma olen niiiiiiiiiiiiiiiiiii õnnnnnelik ja kavatsen ka tööl rattaga käima hakata, seega jalgrattalugusid tuleb veel :D

Reaalselt ratast veel kätte saanud pole, seega rottisin pildi VitaminWelli feissbuuki lehelt.

8 comments:

  1. Oh, ülivinge ju!!!!! Ma ei ole kunagi midagi võitnud, aga see võib mõnsa tunne olla küll. Õnnitlused :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma võitsin vanasti koguaeg midagi, küll trammipeod oma seltskonnaga ja küll mida. Nüüd jäi aastatepikkune vahe sisse ja ei osanud uneski näha, et ratas tee minuni leiab. Tunne, pärast esimest sõitu ja 4. korrusele ratta tassimist (ratas ise üliraske!), on fantastiline!!! wohooo :D

      Delete
  2. Tõesti on tore :)
    Mõnusat rattaga kihutamist kaa.

    ReplyDelete
  3. Vapsjeeee! Ma olen ka mega kade. :D Just selline ratas kuluks mulle Tartu vahel kruiisimiseks ära.
    Palju õnne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, armas Laura, tõesti väärt velo! :D

      Delete