Tuesday, July 15, 2014

kuidas ma omale toitumiskava valisin

Tänu ühele minu väga armsale lugejale võtsin vaevaks ja soetasin endale kaalustalla.ee treening- ja toitumiskava - 60 minutiga nädalas vormi. Ma olin nende kavade suhtes üsna skeptiline, sest Naised trenni! ja muudes kaalujälgimise kommuunides on nii palju vastakaid arvamusi. Kõigi suhtes. Näiteks ühed mõnitavad Marek Kalmust, et tema kava järgi võib vaid muna süüa ja coca colat juua, samas teised räägivad, et kava aitab ja on jummala okei. Nii võib pea kõikide toitumisnõustajate kohta öelda, on nii vastakuid kui ka toetavaid arvamusi.
Eelkõige sobis see väljavalitud kava hinna poolest (praegu soodukas) ja sellepärast, et seal on kõik nii hästi lihtsasti ja selgelt loetavalt kujundatud (!), menüüde juures pildid, üle 70 erineva retsepti ja üldse hästi palju infi.

Tore on veel see, et varsti peaksin ma liitumiskutse saama ka kaalustalla kinnisesse feissbuuki gruppi, kust motivatsiooni ning vajadusel abi saada, nii vahvasti kõlab see kõik! :)

Täna ostsin omale algavaks puhkuseks nr 42 lühikesed püksid, guess what, need on mulle juba veidi suured :D Tõsi on ka see, et ma eile just vaatasin, et mu jalad on kuidagi niruks jäänud. Ümbermõõdud taas kahanenud. Mitte, et ma sellepärast kurb oleks, ohei! :D

Eks kirjutan nädala möödudes, kuidas mõõdud on, kuidas menüü meeldib ja kuidas ma selle kõigega toime tulen :)

2 comments:

  1. Welcome, welcome! :)

    Mina pidin selle feissi grupi ise üles otsima, ei teadnudki sellest midagi. Neil on volüüm üsna suureks läinud, nii et tulegi kohe seda kutset vist...

    https://www.facebook.com/groups/kaalustalla/

    Pane aga liitumistaotlus sisse ja sind võetakse vastu. Siis treener küsib, kas oled liitunud ja jälgid ja saad vastat, et liitusin ja jälgin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, mida ma ilma Sinuta küll teeks! :D
      Sain accepti ja olen pool päeva seal surfanud, nii vahva! :D

      Delete