Tuesday, July 22, 2014

esimene rattasõit Tallinnas

Võiduratta sain kätte eile Kalamajast ning sain ka sellega koheselt koju sõita - minu elu esimene rattasõit linnas! Olen seda alati peljanud, sest rattaga olen nii abitu ning haavatav ja autod nii massiivsed ja tugevad, aga jäin ellu! :) .. ja proovisin täna uuesti.

Ratas on küll raske, ja tõsi, nagu räägitakse, on rattasõit kena trenn kätele :D seega tegin treppide vahel kolm peatust enne kui ma sellega oma 4. korrusele jõudsin.. aga noh küll ma varsti rambo olen!

Minu rattal on mõnsa praktiline korv, kuhu ma poest ostetud kraami (ka vajadusel retro-piimapudeli!) mõnusasti paigutada saan. Esmalt tarvis muidugi rattalukk osta. Kui keegi lugejatest juhuslikult kuskil turvalist ja mõistliku hinnaga lukku näinud on, võite mulle kirjutada :)

Mulle meeldivad megalt sadul ja lenksu-otsad, mis on nahaga kaetud. Ja see äge kell, mida ma ka esimesena oma ratta juures proovisin, hihiii :D 



Lisaks sain rattale ka esimese hoolduse tasuta, woohoo!

See pilt on Hawaii Expressi lehelt =)


Hommikul vurasin rattaga tööle ning nägin teepeal kolleegi, kellele tegin ettepaneku pakikale istuda, aga ta ei nõustunud. :D Tee tööle oli suts üle 6 kilomeetri ja läbisin selle poole tunniga (vahepeal kohtasin ka sõber Viljarit, kellega jutustama jäime :D), seega täpselt sama kiiresti kui ühistransaga. Ainult et ei ole minu kõrval kunagi istumas mingit haisukotti, iste on alati puhas, õhk värske ja natukene spordimaiku ka asja juures.
Hoidke pöialt, et ma õhtul bussi maha istudes ei kisendaks, et ouuuu, laske maha, ma tulin täna ju rattaga! Ise arvan, et just nii juhtubki.. :P

Sellenädala trennid siiani:


Alates reedest algab puhkus, kardan, missuguseks minu toidulaud ämma juures maal muutub.. omg.

1 comment: