Wednesday, July 16, 2014

30-päevane liikumise challenge!

Üksnurga blogist lugesin taas, et kui midagi teha 10 päeva järjest, tekib sellest ajule harjumus. Tema üleskutse 30-päevaseks challenge'iks tiris ka minu kaasa. Mina proovin iga päev kiirkõndida/joosta ja nii tervelt kuu aega järjest. Ma ise olen veidi skeptiline, sest puhkus, pulmad ja muu ees, aga proovin toime tulla.

Eile oli esimene päev, siis käisin lisaks kuuele läbitud kilomeetrile, mis kulub mul tööle-lõunale-koju käimiseks, veel 7,45 km õhtul.


Jep, te näete õigesti, ma lõpetasin oma suhte endomondoga pärast seda kui ta kolm järjestikust päeva kokku jooksis - just siis kui ma oma megapikad kiirkõnnid tegin, värdjas!

2 comments:

  1. Mis programmi sa praegu kasutad siis?

    Challenge on hea. Kas 12 tundi jalgade peal seismine ka selle alla läheb? :D Mu järgmised päevad + järgmise nädala lõpp just sellised tulevadki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heiaheia, hetkel kasutan runkeeperit, siiani kokku jooksnud pole :D

      Läheb ainult siis arvesse kui pedomeeter üle 16 000 sammu päevas näitab.. näiteks :D

      Delete