Wednesday, June 18, 2014

still alive!

Sel nädalal olen ütlemata laisk olnud. Natuke on see vabandatav sellega, et mu kopsud on nii haiged, et esmaspäeval ei julgenud köhidagi, sest korra seda tehes käis rinnust selline valu läbi, et pisara võttis silma. Edaspidi vältisin.
Pärast emsaspäevaõhtust sinepiplaastritega teki all istumist ja peika nunnutamist, oli teisipäevaks olukord juba tsuti parem. Paneb täna ka veel plaastreid ja ehk siis homme olen reel tagasi.

Nädalavahetusel panime kenasti tantsu, kui klubis olime 5 h, siis neli tundi sellest kindlasti tantsisime (ja jõime alkoholi, üle kuu aja esimest korda, ei olnud palju vaja, ütleme nii :D )
Pühapäeval jalutasime kokku 9-10 km. Ei olegi laiskloomadeks loodud! :)

2 comments:

  1. Kui ma veel noor olin, siis ma ainult tänu sellele peenike püsisingi, et igal nädalal sai käidud 3 korda peol, kus koos ohtra alkoholi tarbimisega vihtusin tundide viisi tantsu :D Trenni tol ajal täiesti vihkasin, ei liigutanud varvastki. Aga kaalusin 50kg (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama :D ma ei olnud kunagi ülekaaluline kui elus see peolooma etapp oli :D

      Delete