Sunday, June 29, 2014

laiskuse uss

Miks mul viimasel ajal nii vähe postitusi ilmub, on sellepärast, et motivatsioon on kadunud. Mitte ainult trenni vaid kõige suhtes. Tundub, et mul on stress - ma ainult magan ja söön ning muud teha ei viitsigi. Eile sõin näiteks meesaia, kaks suurt jäätist, Skittleseid ja peatusin ka korraks poe kondiitriosakonnas, kust ma õnneks midagi koju kaasa ei vedanud. Kogu see tervislik toitumine ja junki mittesöömine on minu elust (ajutiselt) kadunud, ei suuda leida enam motivatsiooni.

Eile õhtul mõtlesin end kokku võtta ja hakkasin Audentese kodukalt vaatama, et kas nad avavad nädalavahetustel endiselt kell 8, et pühapäeva varahommikul trenni minna ja selgus, et nii ujulas kui ka riietusruumides on remont, mille tõttu on need suletud jaanipäevast kuni 3. juulini. Ujula-värki ma teadsin, aga et riietusruumid suletud!?!?! Hea, et ma reede hommikul trenni ei läinud nagu plaanisin, ei oleks kuskil riietuda või pesta olnud.. jama küll kui seda pool 7 hommikul avastad ja koju tagasi seiklema pead.. :/
Otsustasin siis, et kui klubi on kinni, lähen pühapäeva hommikul hoopis rullitama - külmade ilmadega jäi ka see unarusse. Vaadake aga õue, suurepärane ilm uisutamiseks eks... paduvihmas :(

Stressi leevendamiseks tegin eile õhtul ja täna hommikul neid koduse trenni videosid:

See oli üsna raske minu jaoks, mitte ühtegi harjutust 
ei jõudnud pausita lõpuni teha. Aga üle ei tasugi pingutada, 
tegin palju jaksasin, parem ikka kui diivanil pikutada ja saia süüa :)

See video on mõnus, viimast harjutusteseeriat oli juba 
raske teha, aga see ongi see mõnus pingutamismoment!!

Ma ei oskagi öelda, missugune trikoo-onu videotest mu 
lemmik on, need mõlemad jalgade omad on head ja 
võtavad otsaesise ikka niiskeks :D

Kahjuks ei ole videote lõpus venitusharjutusi kuid need peaksid kohustuslik olema, seega ära unustage venitamast!!!!

3 comments:

  1. Eks see vahepealne motivatsioonipuudus käibki kaalulangetamisega kaasas ilmselt. Isiklikult ei tea küll ühtegi inimest, kellel oleks kogu see värk super lihtsalt ja ilma tagasilöökideta olnud, nii et ära lase pead norgu and keep going! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, nüüd veidi kainema peaga mõeldes tõesti, ma ei tea ka kedagi, kel ei oleks sellist probleemi olnud. Eks see raske jaani(järgne)nädal oligi omamoodi :P
      Aitäh meeldetuletamast, means a lot! :)

      Delete
  2. Ma proovisin eile õhtul seda Hot Body videot pärast enda treeningut - oli jah raske :D Tagumik tulitas täiega, pidin pooleli jätma. Proovin kindlasti uuesti, aga ilma et enne muid harjutusi teeks.

    ReplyDelete