Sunday, June 1, 2014

happy friday!


Töönädala lõpuks sain oma kaalu mitte langemise probleemile härra Aderilt infi, et ilmselt ma söön liiga vähe, et loomseid rasvu ei tohiks kindlasti unustada. Kui nüüd järele mõelda, siis näiteks liha sõin tõesti viimati eelmisel nädalavahetusel.
Nutridatas mul märgitud, et ma tund aega päevas kõnnin ja ülejäänud aja magan või istun ning sellise elustiili päevast kaloraazi ei suuda ma täis süüa. Reedel tarbisin näiteks kokku 1300 kcal kuigi minu meelest mul terve päev suu käis. Kuigi tõsi, teisi trenniblogisid lugedes ja toidupilte vaadates imestan, kuidas neile nii palju toitu sisse mahub!?

Ka feissu kommuunist Kaalulangetajad sain üksjagu soovitusi:
- Viga võib olla liiga väikses toidukoguses või lahjas toidus. Näiteks analüüsi oma toitumist Nutridata kalkulaatoris. Seal näed ära, mis ained on vähe, mida palju. Kaalulanguseks on vaja nt valku palju. Lisaks on oluline ka vedeliku tarbimine, vähemalt 1,5-2l päevas.
toidu kogus mängib rolli ja ka valkude, süsikate ja rasvade balanss on tähtis. kui need paigast ära on, siis ei pruugigi midagi langeda. teemaalgatuse järgi võib üks põhjustest olla ka ületreenimine. sõltub mis trenne sa teed. võiks olla nii, et paar korda nädalas lihastreeningut ja paar korda nädala aeroobset. lihased põletavad rasvu peamiselt trennivabadel päevadel, seega peab olema puhkepäevi ka ! ja uni on ka muidugi väga tähtis !
- Kui liiga vähe süüa, siis on üks võimalus see, et sul tekib mingil ajahetkel nn hundiisu ja sa otsustad patustada. Teine võimalus, mis muidugi on märka tõenäolisem, keha ei loovuta mitte midagi, on nn säilitusreziimil. Kõik, mis saab, hoiab kinni, sest ei tea, millal ta juurde saab energiat.
- Ühe korraliku ala 1.5 h lihas trenni ajal kaotad sa päris palju kaloreid ja kui veel lisaks ala kõnnid 1 h päevas siis on hästi tähtis hakata oma toitumist jälgima sest keha on tark kui ta kaotab rohkem kui juurde saab siis ta paneb selle saadud kõrvale ja sa võid trenni teha niipalju kui soovid aga kaal ei lange grammigi . 

Nädalavahetusel kirjutas ka Maria: "Kui Sa teed nii palju lihast, siis lihasesse tekivad mikropraod ja et lihas paraneks ja kasvaks siis hoiab see toitaineid ja vett kinni lihases. :)"

Peika igaljuhul pärast viit eemaloldud päeva märkas, et olen veelgi saledamaks jäänud. Better be!


No comments:

Post a Comment