Tuesday, June 10, 2014

halbadest toitumisharjumustest priiks!

Hommikul 5:28 äratuskella helisedes mõtlesin päris mitu minutit, kas minna trenni või mitte. Ööuni oli lühikeseks jäänud.



 Tänane plankimisetulemus on aga seesugune:

Kummaline, et kodus niisama keset päeva plangutades suudan maksimaaalselt minutiga hakkama saada, pärast peaaegu tunnist trenni aga alati rohkem. !? 

Tundub, et hakkan oma hapukoore sõltuvusest võitu saama. Ennevanasti ma sõin praktiliselt kõiki toite 20%-lise hapukoorega, siis võtsin lahjema, 10%-lise hapukoore ja nüüd aitab selle vastu avokaado, mida ma eile esimest korda elus sõin. Suskasin seda penne-kanafilee pasta sisse ja jäi täitsa huvitav ja maitsev. Täna plovi süües läks ka ilma kooreta täiesti alla kuigi vanasti ei tulnud see kõne allagi, et hapukoor välja jäetakse :D). Ma olen superuhke enda üle, tegelt ka! :)
Täna hommikul proovisin esimest korda elus tatragaletti, millele panin merevaiku, veisesinki ja lahjat juustu peale, mis tähendas vaid 82kcal terve võiku peale! Vaau!, tundub, et mu võileiva söömise probleem on ka lahenduse leidnud :)

Kaal on hakanud jällegi langema. Hea päev ;)

*Edit:
Õhtul jooksin veel 4,41 km ja tegin uue plangu rekordi - 2 minutit. Superpäev!

4 comments: