Monday, June 2, 2014

22. nädala lõpp

Laupäeval on selle nädala esimene päev, kus ma trenni ei teinud.

Seevastu pühapäeva hommikul sõitsin äratuseks 7,54km uiskudel ning hiljem mängisime kossu ~tunnikese, täna kenasti õlalihased annavad tunda :)

Uisutamisest niipalju, et viimasel kolmel kesklinnas elatud aasta jooksul olen kõik korrad uisutanud Pirita teel. Mulle linnatänavatel, kus äärekivid ja foorid jne, uisutada ei meeldi. Ma ei tunne end nii turvaliselt, kaitstult, seega võtsin uisud kätte ja kõndisin vana Kadrioru lõbustuspargi juurde (kena pool tunnikest), panin seal uisud jalga ja sõit algas. Ropult kaua võttis säärane portseduur aega ja seetõttu ka uisutamisi jäi väheks. Nüüd kui Järvevana tee rekonstrueeriti ja ma seal mitmeid kordi kõndimas käinud olin, nägin, et ka sealsed kergliiklusteed sobivad hästi rullitamiseks. Niisiis jälle uisud kätte, 1800 sammu kõndimist ja olengi kohal.
Hetkel takistuseks vaid üks järsk laskumine ja sellele järgnev samajärsk tõus, kui need ületatud, saab ka rada pikem. Until next time!


 

Homme on kaalumise päev.

2 comments:

  1. OI ma peaks ka ikka rullikad ära ostma.. Teiste tegemisi lugedes tuleb selline isu peale, aga pole millega rullitada ju... :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on need uisud pea 10a vanad. Mäletan nii selgelt, kuidas kõik itsitasid, et mingi rulluisu maailmas põhimõtteliselt tundmatu firma uisud, need küll vastu ei pea! Aga näed, siiani sõidan, maksin ka nende eest hingehinda (üle 2000 EEK).. nüüd, euro ajal ma ei taha muidugi mõeldagi, mis raha uiskude eest küsitakse. :D
      Kui tõsiselt osta tahad, siis feissi kommuunides Naised trenni, Kaalujälgijad 2 jne, sealt võid uurida, Vahepeal pakuti päris palju, erinevate suuruste ja hindadega ;)

      Delete