Monday, May 19, 2014

"te olete viis kilo ülekaalus!"

Esmaspäeval käisin töötervishoiu arsti juures, kus mulle teatati pärast minu kiunu "mul on silmanägemine aastatega kehvemaks küll jäänud :(", et minu silmanägemine on 120%-line. Päris hea tunne, aga enne seda tehti mind mõõtmisel 1 cm lühemaks (!) ja pärast kaalult maha astumist teatati, et ma olen viis kilo ülekaalus. Niimoodi prauhti! öeldigi. Ma jõudsin kiirelt öelda, et ma händlin seda teemat ja kui mul kirja oleks läinud 169 cm (kusjuures mõõdeti 168,5, aga süsteemi sisestati 168, värdjad!), oleks see ülekaalulises veel vähem kaalunud :)

Pärast seda läksin poodi lõunasööki ostma - 270 grammi ühepajatoitu (kui kaalikad, mis ära viskasin, välja arvata, sõin 200gr) ja pooleteisekilose meloni ning jalutasin nendega 5 km tagasi tööle. Fantastiline ilm, parim! Carpe diem! :)

Et täiesti pilditu postitus poleks, lisan siia nädalavahetuse hommikusöökide pildid:

 Täistera kaerahelbepuder rabarberi ja vaarikatega


Banaani ja vaarikatega :)

2 comments:

  1. On ju hea see puder?? Eriti kui veel midagi maitsvat peale panna. :) Näevad igatahes nii isuäratavad välja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa! Proovisin täna vaid vaarikatega, oli kuidagi lääge, lemmik siiani rabarberi ja vaarudega, näeb küll ilmetu välja, aga maitseb nii mõnusasti. See hapukas sobib ideaalselt!

      Delete