Thursday, May 29, 2014

nädala murdumispunkt - kolmapäev 28.05

Teisipäeval liitusin feissbuuki grupiga, mis hakkab üheskoos kõhulihaste challengeit tegema. Võtan ka seekord osa, kuigi kunagi sama kava tehes andsin 5-6. päeva paiku alla, sest füüsiliselt ei jõudnud lihtsalt nii palju. Kui sama probleem ka seekord peaks ilmsiks tulema, siis ei tee nt 25 istessetõusu järjest, vaid seeriatena, et kokku 25 saaks :)

Teisipäeva õhtul läks meel kurvaks, sest kaal oli hommikuse seisuga jälle tõusnud ja kõhuümbermõõt suurenenud 2 sentimeetrit. Tuleb end veel tõsisemalt käsile võtta!

Kolmapäev, esimene challence'i päev, läks ladusalt: kaks ringi kõhulihastele ette antud kava ning lisaks jooksin 4 km paduvihmas. Üliraske oli joosta, sest ma ei ole seda mõnda aega nüüd harrastanud. Algul jooksin paar minutit ja siis kõndisin kiirelt, jälle jooksin südapahakstundeni ning siis kõndisin. Pärast 3 kilomeetrit lendlesin kenasti ning jooksin lõpuni! 
Lisaks kõndisin 10 162 sammu, mis teeb 7,01 km. Sellise rõveda ilma kohta hää küll! :)


Ei, ärge vaadake, et kas ma osalesin mingil stiilipeol. Mul ei ole moodsamat talvist treeningjopet kui see 10a vana jope :D  ja jooksumütsi asmel panin ka kunagi peolt Saarema viina peapaela pähe :D  (silt muidugi kuklal, patsi all :P )



Õhtul poodi minnes ja tervislikke vahapalasid tööle ostes pidin pikali kukkuma - granaatõun maksab Prismas üle KOLME euro. Ma ei olnud nõus sellega ja haarasin parem 3 nektariini, mida pole ka aasta jagu kindlasti söönud.

4 comments:

  1. Mul sama telefoni korpus :D
    Aga tõesti tubli tulemus sellise ilma kohta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, see on nii nunnu, eksjuuuu :D

      Delete
  2. Meil kaalustalla programmis ei lubata niisama puuvilju üldse süüa, ainult jao pärast. Aga on teatud puuviljad, mille koguse osas peab ekstra-super ettevaatlik olema. Toon ka sulle välja: banaan, granaatõun, kirss, mango ja viinamari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh infi eest! Ma ei söö juur- ja köögivilju, seega ma leian, et puuviljad on paremad kui šokolaad, saiakesed või küpsised :D Seetõttu mul ka väga raske mingeid kavasid jälgida kui ma mitte midagi ei söö :/

      Ma olen hakanud end banaanist ka võõrutama, vahepeal sõin pea iga päev - küll smuuti sees, pudru peal ja küll niisama

      Delete