Friday, May 2, 2014

laiskus, vigastus, söök

 Ma ei saa öelda, et ma oleksin trenni tehes üle pingutanud ja sellest tingituna mu puus siiani streigib. Ma ei taha öelda, ma ei saa öelda, et mu treenimised siinkohal lõpevad!
Sel nädalal pole ka ma suurt midagi teinud, käisin korra jõusaalis käsi treenimas ja kõndinud olen üksjagu kuid ei midagi märkimisväärset, sellest hoolimata kaal veidi ikka alaneb, super! Tööl joon vett, kuhu sisse sidrunit pigistanud olen ja väga enam šokolaadi ei söö. Kuid eile tegin siiski ühele Milka oreole päkad silma (A)

Täna lõuna ajal poodi süüa ostma minnes oli nii hull keedumuna isu ja ma mõtlesin taaskord sellest, miks poes keedumuna ei müüda!? Ema oli teiselpool telefonitoru ja mina ikka küsimas "mida ma ostaan? mida ma söön lõunaks?" kuniks jõudsin salatileti juurde. Teate ju küll neid, mis suuremates Rimides on, saad omale ise salati kokku kompunnida. God bless you, Rimi!

Mõned keedumunad, kodujuustu, kanaliha, melonit, viinamarju, kahju, et fetat seekord polnud. Minu jaoks on see parim söök, sest ma siis suudan omale ka midagi tervislikku sisse suruda. Niisama ma ei lähe ju poodi melonit ostma, et kolm kuubikut ära saaksin süüa, ei osta ka kodujuttu, et kaks lusikatäit endale sisse suruda, naljalt ei osta ka viite viinamarja jne.

Kui te arvate, et ma oma salatit ei pildistanud, siis eksite :D



No comments:

Post a Comment