Thursday, May 22, 2014

kardio-life

Isverjuudas, eilse päeva jooksul käis minu blogi külastamas üle saja inimese. Ma poleks ealeski arvanud, et minu trennijutud nii paljusid huvitatada võiksid. Palun andke endast märku, kes te olete ja miks siia piilute. Ehk saan oma blogrolli veel mõne blogi, kelle tegemistele kaasa elada :)

Ma loodan, et see pealkiri, et spordiga hüvasti jätan, kedagi siia spetsiaalselt lugema ei kihutanud, sest ma ei kavatsegi lõpetada! Senikaua kui arst sportimise keelas, tegelen kardioga ikka edasi, sest fakkfakkfakk, ma olen kolme viimase päevaga 500 grammi juurde võtnud, aga liikunud oleks üksjagu:
  • täna hommikul 40 minutit crosstraineri peal 
  • 70 sekundit planki (vauu eks, poleks ealeski arvanud, et nii kaua suudan!)

Neljapäeval läbisin üksjagu maad:


Kolmapäeval:


Teisipäeval kõndisin lisaks trennile veel:

No comments:

Post a Comment