Monday, May 26, 2014

kaal tõuseb


Meel on jälle must, ma sõin nädalavahetusel ülinormaalselt, alkoholi ei tarbinud ja isegi magusa välistasin peaaegu täielikult, sellest hoolimata näitas täna kaal 74,3kg. Üks kilo reedesega võrreldes rohkem. Kaks kilo minu maksimumist, algkaalust, veel puudu. Wtf nagu. Mott jälle nii maas. Ma nii palju lihastrenni teinud ja eile õhtul jõin hästi palju vett ka, ehk on see kehas? Õhtul kodus mõõdan end, ehk sealt mõni positiivsem tulemus.

Aga eile õhtul kõndisin 10 000+ sammu, sõitsin vastutuult rullidega 5,03 km ja täna hommikul 40 minutit jalgratta seljas + 63 sekundit planku. Parem kui diivanil pikutada!

6 comments:

  1. Kaal ikka kõigub ju. Liikumist oli sul küll, niiet äkki ongi vesi kehas kinni.
    Ära lase end sellest heidutada, küll see kaal ka ilusti langeb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ma ei tea, täna mõõtsin end ja tulemuseks see, et vaid käed on maikuus õhemaks jäänud, muu sama. Kaal ka kuu aega praktiliselt sama ja arvestades, et tõsisemalt hakkasin treenima aasta algul, olen tänase seisuga viie kuuga vaid 2 kg lõplikult alla saanud.
      Nüüd rõhk vaid kardiol ja mõnel lihtsamal kodusel lihasharjutusel, äkki mu kükid ja asjad kasvatasid niii palju kaaluvat lihast ja selles asi!?

      Delete
  2. Võid proovida küll rohkem rõhku kardiole panna, äkki muudab midagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lähen teen nüüd millalgi kehaanalüüsi ka ära, ehk saab seal veidi targemaks :)

      Delete
  3. Kui Sa teed nii palju lihast, siis lihasesse tekivad mikropraod ja et lihas paraneks ja kasvaks siis hoiab see toitaineid ja vett kinni lihases. :) Nii et ära ole nördinud ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi aitäh Sulle infi eest, ma olengi nüüd kardiopeal mõnda aega oma vigastuse tõttu, ehk tekib siis tulemusi :)

      Delete