Wednesday, May 21, 2014

hüvasti sport!

Selles mõttes on ikka täiega perses seis, et eile öösel ärkasin julma puusavalu peale üles ning edasi ei saanud enam üheski asendis magada. End voodist välja lohitades määrisin spordikreemiga ja lootsin, et see leevendab olukorda nagu eelmisel korral. Ei leevendanud.

Päeval lugesin liigesevalust ka Nineli blogist ja ta utsitas mind ikka arstiga ühenduma. Minu perearst on Kosel, ise elan Tallinnas ja arsti vahetada ei soovi. Arst aga töötab paaril päeval nädalas minu tööajaga kattuvatel aegadel, ühel õhtul vist ka, aga siis ka raske löögile pääseda, mistõttu suhtleme tihedalt meilitsi. Kirjutasin talle väga detailselt pika loo nii eelmise korra puusavalust, selle taandumisest ning nüüdsest tuhast tõusmisest. Küsisin, et ehk saadab mu röntgenisse, see ju näitab kulumist ja midagi ehk veel. Ta kirjutas vastu, et minuealisel ei näita röntgen ilmselt midagi ning kirjutas mulle Movalis rohtu. Guugeldasin: süstelahus! Mõtlesin, et ju see ikka midagi muud tähendab kui SÜSTIMIST, aga siis loen ravimi infolehte edasi: süstima peaks arst või medõde. Whaataaa fffff.

Guugeldasin "movalis tablett" ja sain teada, et neid on õnneks tabletikujul ka, loodan, et arst kirjutas ikka neid välja :D .. ning mu paanika taandub. Hetkeks. Kuniks loen edasi kõrvalmõjudest: tromboosi tekkest, nägemishäiretest ja neist, mis ei ole nii sagedased.

Kui valu kahekümne päevaga ei taandu, palus arst uuesti tema poole pöörduda. Oh happy month!
Seniks aga ei miskit trenni vaid painutused ja venitused nii palju kui valu lubab. Täiesti perses!

Peika lubas, et armastab mind paksukesena ka, jess! :D

2 comments:

  1. ma ei suudakski sporti teha hetkel, tööl käin, aga ainult sohvri või takso abiga :D äkki tekib masendus ja kaob isu, siis vähemalt ei lähe paksuks!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma kahjuks sellele lootma jääda ei saa, mul stressiga just isu tõuseb :(

      Delete