Friday, May 16, 2014

Energiakliiniku külastusest

Käi jala! tervisekõnni osalejana sain kirja, et mind oodatakse Energiakliinikusse tasuta südame- ja veresoonkonna või lihaste ja liigeste bioresonants-uuringule. Kuna mul terve elu liigestega probleeme olnud, hiljuti ka väga muretsema panevalt puusaliigesega, siis broneerisin koheselt aja.

Enne kliinikusse minemist mõtlesin, et oii, kuidas ma sellest blogin, aga kui protseduur läbi sai, istusin ma seal nõutult ja ei osanudki selgusele jõuda, mis ma kogu asjast arvan.

Pähe pandi kõrvaklapid, parema käe pidin mingi metallplaadi peale panema, vasaku käega mingit pulka käes hoidma ja laserkiir suunati ka veel minu poole. See oli nii kummaline, nagu valedetektori all oleks :D Ainus, mida tundsin, oli surin plaadiloleval käel, selline imelik, aga mitte valus. Tädi ütles, et mida vähem juttu ta räägib, seda parem minu jaoks. Vaikus jätkus. Minu kõik lihased ja liigesed on väga heas seisus, küll on aga kopsud nõrgad (ohoh, ta ei olegi soolapuhuja vä?) ning kurgus on mingi stress. "Tegite just suitsu või? " ,"ei", "kurk on haige?", "ei, haige ei ole, natuke kipitab nagu küll, vist hakkan jääma.."
Kopsude kohta tõdesin, et need korduvatest kopsupõletikest jah vatti saanud ning ega ka suitsetamine head ei tee, mille peale tädi mulle suitsetamisest loobumise paketti pähe proovis määrida. "Jah, 240 eurot, aga see ei ole kallis, mõtle kui palju Sul tubaka peale raha kulub!".

Ja oligi kogu lugu. Ma ei tea, põnev oli seda seadet ja rakkude (ideaalset) seisukorda näha, aga kui ma oleksin teadnud, et see nii pointless on, ei oleks ma oma aega raiskama läinud. Seda, miks mu põlved/puusad/õlad raksuvad, ei osanud ta öelda ning seda selle seadmega seal ei pidavat nägemagi, aga sellepärast ma sinna tegelikult läksin, et kiiremini abi saada kui riikliku ortopeedi juurde kuid oodates. Ehk siis: tasuta lõunaid ei ole olemas! =)

No comments:

Post a Comment