Monday, May 5, 2014

5. mai - ei oska niisama kodus vahtida

Esmaspäevad on mul trennidest alati vabad päevad, aga nädalavahetusest jalalihased olid valusad, mistõttu tegin veits peale. (Kõndida ka ei tihanud, nii kole ilm oli!) Muidugi utsitas proovima see populaarne Tervisplussi video.

  • kallutused taha (põlvili olles), käsi ei kasutanud 10 x 3 seeriat (väga raske, jalad olid ikka nii-nii valusad!)

Otsustasin, et venitan veidi ja jalgadega tegelen edasi homme :D
  • triitseps diivani najal 10 x 3 seeriat

Ja veidi plankimist. Parem kui niisama diivanil nina nokkida!!

Hakkasin kalamaksaõli sööma, sest mu liigesed teevad ikka liiga retsi krõksu ja glükoosamiini saab annustada vaid gigasuuri kapsleid/tablasid neelates - mul ei lähe need alla! 
Töö ajast käin niigi tihti arstil, ei julge veel liigeste probleemiga jutule minna. Lisaks surid mul ühel peäval ja sellele järgnenud ööl mõlemad käed ära ning nende ülesäratamiseks läks üsna pikalt aega. Meeletu hirm, omg. Guugeldasin ja avastasin, et nii paljudel sama probleem - ületreenitusest ja magneesiumipuudusest (hullemaid stsenaariume ma ei kuule/näe :))
Puusaprobleemiga olen ka tiimikaaslasi leidnud, väga hull.

No comments:

Post a Comment